Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på valptänder och innekissande Kan också meddela att killen jag träffar just nu sitter och försöker få Lily att tugga på någon av sina en miljard leksaker istället för på vardagsrumsbordet. Jag sitter och äter lunch och vägrar lägga mig i. Det är paus för mig nuDet här tråden är totalt livsfarlig
Ett dygn utan olyckor inne. Vaknade av att han vaknade i natt och jag var på väg att kliva upp när jag hörde hur han - gick ut i hundluckan själv- och kom in färdigkissad! Han blir tio veckor gammal idag
Oj vad roligt! Kul att få följa er resa!Jag har inte varit aktiv här på Buke på 100 år men eftersom jag och min familj nu tingat en valp så tänkte jag hoppa in och säga TJOHOO! Äntligen valp! Det blev en Broholmer efter att ha läst om rasen i en annan tråd här på Buke
Det är vår första hund och jag ser fram emot att läsa en massa bra tips här
Hon är hur söt som helstAlltså, när jag ser den här bilden på henne så kan jag bara tänka på hur otroligt vacker hon kommer bli som vuxen Hon har så fint huvud och uttryck, och är så fin på alla sätt och vis, och jag vet ju hur fin hon är under den stora jackan också