Ja, alltså jag har ju kennelKul! Funderar vill du avla vidare själv ifall du får en individ med rätt kvaliteter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, alltså jag har ju kennelKul! Funderar vill du avla vidare själv ifall du får en individ med rätt kvaliteter?
Jo, det vet jag Men man vet ju aldrigJa, alltså jag har ju kennel
Omöjligt att säga, så många faktorer inblandade. Kan vara så att när hon är gammal nog bor vi inte ens kvar i Sverige. Time will tellJo, det vet jag Men man vet ju aldrig
Hoppas det blir en hund till dig från kullen du vill ha!
Fick meddelande förut att valparna hade kommit igår och att det tyvärr inte blir någon till oss. Var ju inställd på det men är ändå besviken Ska prata lite mer med honom om hur han tänker med nästa kull eller om vi ska leta efter andra kennlar och kombinationer istället.
Fy så tråkigt, även om du var inställd på det. Jag var med om det i höstas och även om jag står på intresselistan på en valpkull som verkar super-intressant nu så finns det ju aldrig några garantier för att få en valp. Känns som att det är ett fortsatt oerhört stort tryck på valpkullar i nästan alla raser, mer än vanligt. Kul förstås men ja, en har liksom lite konkurrens om de bra valpar som föds. Speciellt om en är kräsen.
Nähä, blev aldrig någon lyckad parning för tiken så nu är det ruta ett igen.
Känner mig otursförföljd.
Ja finns en men jag vill helst samarbeta med ”min” uppfödare, och jag vill vara gärna vara fodervärd igen. Kan såklart vänta på denna tikens nästa löp, men vill samtidigt helst ha valp vår/sommar och inte mitt i vintern. All social- och miljöträning är så mycket enklare och lättare den tiden på året. Men visst, rätt valp är viktigare än rätt tid på året.Bah, så trist. Ibland går det verkligen troll i det där att tikar går tomma... Finns det andra lovande kullar på G?
Nej så tråkigtNähä, blev aldrig någon lyckad parning för tiken så nu är det ruta ett igen.
Beklagar. Vet hur det kännsNähä, blev aldrig någon lyckad parning för tiken så nu är det ruta ett igen.
Själv går jag och väntar på löp... Det är hemskt att bara vänta
Ja herregud, det är ALLDELES för mycket som ska klaffa. Tycker tiken och hanen om varandra? Blir det en bra parning? Tar det sig? Kommer dräktigheten och valpningen gå bra? Hur många? Hur många tikar???Och jag väntar på bekräftad dräktighet... många veckor kvar tills det syns nåt. För att inte tala om all väntan som blir efter det, om det nu är några pyren i magen.... jösses vilken tortyr!
Varför håller en på med sånt här över huvud taget. Avancerat självplågeri!Ja herregud, det är ALLDELES för mycket som ska klaffa. Tycker tiken och hanen om varandra? Blir det en bra parning? Tar det sig? Kommer dräktigheten och valpningen gå bra? Hur många? Hur många tikar???
Tortyr
Eller hur! Borde ordnas interventions för hundfolkVarför håller en på med sånt här över huvud taget. Avancerat självplågeri!