Så vacker!!!Å en huvudbild, jag kan verkligen drunkna i dessa ögon
Visa bifogad fil 21540
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vacker!!!Å en huvudbild, jag kan verkligen drunkna i dessa ögon
Visa bifogad fil 21540
Det var det verkligen inte Ata har fortfarande en del vitt kvar@Snurrfian @attheedge Tiken med vit svanstipp i filmen är den andra skimmeltiken i kullen. Inte mycket vitt kvar på henne
Det var det verkligen inte Ata har fortfarande en del vitt kvar
Ja de är riktiga kompisar! Även om Lyran fortfarande inte säger ifrån, vilket Ata självklart utnyttjarFina tjejen
Det är så fint att se vilka kompisar Ata och Lyran är!
Så otroligt lik Ladda hon är?! (Och så fin!)Det var det verkligen inte Ata har fortfarande en del vitt kvar
Ja de är riktiga kompisar! Även om Lyran fortfarande inte säger ifrån, vilket Ata självklart utnyttjar
Bara jag som ångrar att jag inte köpte två valpar samtidigt? Och som redan är sugen på en till valp?
Gode Gud, Totoro håller på att ta livet av mig! Kommer att dröja många år innan jag glömmer det här valptraumat tillräckligt för att fundera på valp igen...Bara jag som ångrar att jag inte köpte två valpar samtidigt? Och som redan är sugen på en till valp?
Gode Gud, Totoro håller på att ta livet av mig! Kommer att dröja många år innan jag glömmer det här valptraumat tillräckligt för att fundera på valp igen...