Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå det gör de. Det svåra är att bryta, det är definitivt inte lättare med fler än med enJag tänker mig att hade jag haft fler Flokisar så hade dom tröttat ut varandra och varit väldigt enkla att ha att göra med.
Jodå det gör de. Det svåra är att bryta, det är definitivt inte lättare med fler än med en
Hur gick det med tiken i UK?Tyckte Tonto och Rollo (köpte både typ samtidigt) var enklare tillsammans än en Floki valp.
Hur gick det med tiken i UK?
Jag tror att huruvida fler valpar samtidigt är ”enkelt” mkt beror på ras, individerna, hur man lever i övrigt etc. Vissa saker kan ju vara skönt med två valpar men det som är jobbigt med en valp lär nog bli extra jobbigt med två valpar, särskilt sådant som bör tränas var för sig med valparna. För mig som tycker koppelträning är tråkigt så skulle det ju bli dubbelt upp med det.Bara jag som ångrar att jag inte köpte två valpar samtidigt? Och som redan är sugen på en till valp?
Vi var två intresserade och personen som bodde i UK fick köpa för att det var enklast för säljaren. Min uppfödarvän blev lite ledsen men hon bestämmer ju inte vad hundägaren gör för val.
@Sofie.S
Tinjavalpar skulle jag kunnat ha fem av utan att det hade märkts av speciellt mycket. En Asnivalp är mer än nog Kommer nog inte bli valpsugen på ett tag, och då är hon inte jättejobbig. Bara, inte lika enkel som Tinja var
Bara jag som ångrar att jag inte köpte två valpar samtidigt? Och som redan är sugen på en till valp?
Med Ebbot skulle det vara lättare att: hitta lekkompis i lämplig storlek, öka matlusten (konkurrens), åka bil - ifall att jag hade haft två
Tänk, det var ett tag sen hon var såhär liten
Nu klockar hon in på 12 kg och 46,5 cm!