Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast va? Var det en korsning mellan japansk spets och shiba? Japansk spets är väl alltid vit? Men ja det är en trevlig hund! Jag har träffat på ett par stycken som har varit väldigt trevliga.Träffade en obekant ras ute för en stund sedan, behändig storlek som verkade trevlig, en Japansk spets, shiba, black and tan.
Fast va? Var det en korsning mellan japansk spets och shiba? Japansk spets är väl alltid vit? Men ja det är en trevlig hund! Jag har träffat på ett par stycken som har varit väldigt trevliga.
Ja det var det jag inte fattade riktigt, om det var en japansk spets eller en korsning. Jag hade för mig att japansk spets alltid var vit. Vår första hund hade en flickvän som var japansk spets Vi träffades bara på brukshundsklubben men de var lika lyckliga när de träffades, men det gick fint att träna ihop också.Japansk spets är alltid vit, medan shiba inu kan vara sesam, röd, black and tan... Om man korsar en black & tan shiba med en japansk spets så kan den mycket väl black & tan eller trefärgad.
Så skulle det också mycket väl kunna vara! Det känns som om @vallhund måste hjälpas oss att reda ut det här!Nu kanske jag helt missförstår, men jag tolkade @vallhund inlägg som att det var en Shiba hon träffade, men att hon först betonade att det var en japansk spets - i meningen att rasen är en spets från japan.
Alltså inget med rasen japanskt spets att göra, men jag kanske tolkade helt galet?
@Sampi @Snurrfian
Nu kanske jag helt missförstår, men jag tolkade @vallhund inlägg som att det var en Shiba hon träffade, men att hon först betonade att det var en japansk spets - i meningen att rasen är en spets från japan.
Alltså inget med rasen japanskt spets att göra, men jag kanske tolkade helt galet?
@Sampi @Snurrfian
Ägarens ord när jag frågade, har själv 0 susning. Shiba var det nog, ägaren påstod att det var samma ras som Richard Geare hade i någon film där jycken väntade på tågperrongen. Charmig var den iaf!Nu kanske jag helt missförstår, men jag tolkade @vallhund inlägg som att det var en Shiba hon träffade, men att hon först betonade att det var en japansk spets - i meningen att rasen är en spets från japan.
@Sampi @Snurrfian
Ägarens ord när jag frågade, har själv 0 susning. Shiba var det nog, ägaren påstod att det var samma ras som Richard Geare hade i någon film där jycken väntade på tågperrongen. Charmig var den iaf!
Nu har jag betalat honom... Behövde inte göras än men om man mutar dem lite kanske man får reda på vem som är min?
Vad kostar en valp?
Blod, svett, tårar och pengar . Kan pma priset.