Alla är överraskade
Han är en fantastisk kombo mellan galen & klok, ett geni Jag är körd. Punkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla är överraskade
Han är en fantastisk kombo mellan galen & klok, ett geni Jag är körd. Punkt.
Mailade den lokala skjutbanan om de kunde bistå med skjuttider så att jag kan träna skottvana med valpen. De var första gången de fått frågan (!) men de delade generöst med sig av tillfällen skott kunde garanteras. Skönt! Här ska tränas miljö och apportering!
Konkurrent om juniormästar-titeln år 2020 på specialen?
Utmanar du mig och Mozart?
Kanske det (om jag någonsin blir med valp dvs)
Klart du blir! Jag började kika på omplaceringar i panik (jag hade liksom frigjort mig 10 veckor ledigt kombinerat med forskningsledigt) fast jag hade bestämt mig för att inte ha det denna gång och vips, så blev jag erbjuden en valp.
Det kanske är hemligheten då!
Men nu är det 2 veckor och en dag kvar till förväntad födsel. Kom igen
Nu har lilltrollet varit här i strax över en vecka och vad hon har förändrats! Hon har utvecklats till en sprallig och glad tjej med mycket bus och lekintresse. Och dessutom är hon förbaskat snygg, en sheltie precis i min smak! Håller tummarna att hon fortsätter utvecklas såhär fint Igår följde hon med till en inoff utställning och gjorde det med bravur! Var glad och lätt att ha med, hälsade på både barn och vuxna, sov hela natten i husbilen under mitt täcke och upp-och-ner i canvasburen i tältet. Tror hon kommer bli toppen
Så vacker hon är. En robust och fin tik.
Har varit och hälsat på de små grynen. De är 4 veckor.
Måste bestämma namn också. Gissa eller Vissla?
VisslaHar varit och hälsat på de små grynen. De är 4 veckor.
Gissa, trots namnen hos @dobbis . Risken är att du får det där underbara schäferbiljudet på köpet om du tar namnet VisslaHar varit och hälsat på de små grynen. De är 4 veckor.
Risken finns att det blir rätt högljutt oavsett då Ice inte är den tysta typen.Gissa, trots namnen hos @dobbis . Risken är att du får det där underbara schäferbiljudet på köpet om du tar namnet Vissla