Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkade bli något fel.. Här är han 😍

Bifogade filer

• received_10155198544912693.webp
    received_10155198544912693.webp
    111,9 KB · Visningar: 57
Nu är det bara tre veckor kvar. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig om namnet. :confused::confused: Hittar inget som känns klockrent.
Förslag? Borderterrier, tik.

Nu är det bara tre veckor kvar. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig om namnet. :confused::confused: Hittar inget som känns klockrent.
Förslag? Borderterrier, tik.

Skriv i Stora namntråden vetja, eller skrolla igenom tråden om du har tid över. Finns massor av spännande där :D

Tillbaks på ruta ett här, tiken jag hade hoppats på valp ifrån visade sig vara tom. :( Uppfödaren ska göra ett nytt försök med en annan tik senare i år men leveranstiden kommer inte alls att passa in i min planering då, så jag får se mig om efter någon annan intressant kull. Och/eller kolla på andra raser, men det är inte så många som både passar in på mina krav och faktiskt tilltalar mig, så det känns svårt... :cautious:

Tillbaks på ruta ett här, tiken jag hade hoppats på valp ifrån visade sig vara tom. :( Uppfödaren ska göra ett nytt försök med en annan tik senare i år men leveranstiden kommer inte alls att passa in i min planering då, så jag får se mig om efter någon annan intressant kull. Och/eller kolla på andra raser, men det är inte så många som både passar in på mina krav och faktiskt tilltalar mig, så det känns svårt... :cautious:

Nej vad tråkigt!
😕

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 092
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 482
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
15 118
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12
  • Tips i London