machafuko
Trådstartare
O så här mogen är han nu, 7 veckor gammal.
Ser ingen bild! (även om jag snokat i facebookgruppen och typ har mig en aning om hur han ser ut nu)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O så här mogen är han nu, 7 veckor gammal.
Så det blir en valp?
Alla är överraskade
Heeelt bedårande! Lycka till att säga nej till dom ögonen!Verkade bli något fel.. Här är han
Verkade bli något fel.. Här är han
Heeelt bedårande! Lycka till att säga nej till dom ögonen!
Nu är det bara tre veckor kvar. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig om namnet. Hittar inget som känns klockrent.
Förslag? Borderterrier, tik.
Nu är Storma hela 7 månader
Tillbaks på ruta ett här, tiken jag hade hoppats på valp ifrån visade sig vara tom. Uppfödaren ska göra ett nytt försök med en annan tik senare i år men leveranstiden kommer inte alls att passa in i min planering då, så jag får se mig om efter någon annan intressant kull. Och/eller kolla på andra raser, men det är inte så många som både passar in på mina krav och faktiskt tilltalar mig, så det känns svårt...
Fast hon lär ju köpt valpen 2018 Det är ju inte när valpen föddes som räknasOch alltså egentligen en valp-17
Men den tråden verkar ha dött ut totalt?
Fast hon lär ju köpt valpen 2018 Det är ju inte när valpen föddes som räknas
Jag har alltid tänkt att det är när valpen är född som räknas tycker det var en tydlig och klar uppdelningFast hon lär ju köpt valpen 2018 Det är ju inte när valpen föddes som räknas