Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering från mig :D

Rottisvalpen Cliff flyttade in hos oss i helgen. En superhärlig valp med mycket spring i benen! Väldigt trygg, social och kontaktsökande. Han är 12 veckor gammal och tyckte att det var helt okej att bo hos oss. Även om Doris är en surtant är hon rätt rolig ändå..

Uppdatering från mig :D

Rottisvalpen Cliff flyttade in hos oss i helgen. En superhärlig valp med mycket spring i benen! Väldigt trygg, social och kontaktsökande. Han är 12 veckor gammal och tyckte att det var helt okej att bo hos oss. Även om Doris är en surtant är hon rätt rolig ändå..
Cliff :love: alltså han lär ju få en namne här i framtiden, det är liksom mitt favoritnamn! :D

Hemma!
😍😍😍😍😍😍
DSC_1516.webp

Ja kaktikens valpar kom ju till världen och nu väntar jag bara på att få veta om det blir någon till mig. Känns som att tiden går i slow motion och jag kan inte tänka på något annat än valparna, trots att jag har annat jag borde fokusera på som typ plugg... :angel:

Varför skriver de aldrig ut antal samt kön? Det är ju det alla undrar!

För att man vill se att de är livsdugliga osv innan man ger folk en massa hopp?

Så kan det vara, men det är oftast information som når ut ändå i slutändan. Bara för att man vet antal och kön är det ej garanterat att någon får en valp? Hoppas gör man trots allt.

Så kan det vara, men det är oftast information som når ut ändå i slutändan. Bara för att man vet antal och kön är det ej garanterat att någon får en valp? Hoppas gör man trots allt.
Förstår inte riktigt hur du menar med når ut i slutändan? Om inte uppfödaren skriver ut det så hur ska någon kunna veta? Man kanske behöver sova ikapp lite innan man uppdaterar en massa :)

Går fint det här. Han har inte riktigt ätit all mat men är troligtvis värmen. I övrigt har han gnällt vid dörren eller i sovrummet när han behövt gå ut. Att springa till matte ör jätte roligt, så det gör han mest hela tiden. Han är så fin lilla Mozart.

Förstår inte riktigt hur du menar med når ut i slutändan? Om inte uppfödaren skriver ut det så hur ska någon kunna veta? Man kanske behöver sova ikapp lite innan man uppdaterar en massa :)

Det förstår jag, var bara en tanke eftersom det är många som sitter inne med informationen länge är min upplevelse. Inte alla, men en del. Jag fick reda på antalet ganska direkt, men de gick inte ut med informationen om att valpning skett förrän ett dygn efter officiellt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 095
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
15 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat