Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dåligt med bilder på honomUppdatering från mig
Rottisvalpen Cliff flyttade in hos oss i helgen. En superhärlig valp med mycket spring i benen! Väldigt trygg, social och kontaktsökande. Han är 12 veckor gammal och tyckte att det var helt okej att bo hos oss. Även om Doris är en surtant är hon rätt rolig ändå..
Hehe, förlåt!Dåligt med bilder på honom
(Grattis till valp!)
Cliff alltså han lär ju få en namne här i framtiden, det är liksom mitt favoritnamn!Uppdatering från mig
Rottisvalpen Cliff flyttade in hos oss i helgen. En superhärlig valp med mycket spring i benen! Väldigt trygg, social och kontaktsökande. Han är 12 veckor gammal och tyckte att det var helt okej att bo hos oss. Även om Doris är en surtant är hon rätt rolig ändå..
Så kul! Han ser ut att ha funnit sig till ro
Det var länge sedan jag önskade någon en valp så mycket som nuJa kaktikens valpar kom ju till världen och nu väntar jag bara på att få veta om det blir någon till mig. Känns som att tiden går i slow motion och jag kan inte tänka på något annat än valparna, trots att jag har annat jag borde fokusera på som typ plugg...
Ja kaktikens valpar kom ju till världen och nu väntar jag bara på att få veta om det blir någon till mig. Känns som att tiden går i slow motion och jag kan inte tänka på något annat än valparna, trots att jag har annat jag borde fokusera på som typ plugg...
För att man vill se att de är livsdugliga osv innan man ger folk en massa hopp?Varför skriver de aldrig ut antal samt kön? Det är ju det alla undrar!
För att man vill se att de är livsdugliga osv innan man ger folk en massa hopp?
Förstår inte riktigt hur du menar med når ut i slutändan? Om inte uppfödaren skriver ut det så hur ska någon kunna veta? Man kanske behöver sova ikapp lite innan man uppdaterar en massaSå kan det vara, men det är oftast information som når ut ändå i slutändan. Bara för att man vet antal och kön är det ej garanterat att någon får en valp? Hoppas gör man trots allt.
Varför skriver de aldrig ut antal samt kön? Det är ju det alla undrar!
Det var länge sedan jag önskade någon en valp så mycket som nu
Hon har gått ut med kön och antal på sin personliga facebook!
det går inte över / hälsningar hon med snart 10 års erfarenhetFruktansvärt roligt att kvällskissa valp som enbart letar efter harskit.......
Förstår inte riktigt hur du menar med når ut i slutändan? Om inte uppfödaren skriver ut det så hur ska någon kunna veta? Man kanske behöver sova ikapp lite innan man uppdaterar en massa