Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Tack! :D

Hahaaa! Du fÄr allt posta lite mer bilder, vill se honom:love:

Han Ă€r svĂ„r att fotografera 😅. Sen Ă€r min mobil en tuggleksak enligt honom sĂ„ inte ofta den hĂ€nger med.

Bifogade filer

• DSC_1532.webp
    DSC_1532.webp
    90,4 KB · Visningar: 68
IgÄr fick jag Àntligen exportstamtavlan pÄ Xana och skickade in till SKK samma dag. Idag pÄ kvÀllen fann jag henne pÄ Hunddata. TÀnka sig sÄ snabbt det kan gÄ ibland. :)

Den 28 maj hade vi förresten sista tillfÀllet pÄ valpkursen. Xana har utvecklats vÀldigt fint under sina tillfÀllen dÀr. Nu har vi en del att fortsÀtta jobba pÄ under sommaren. :)

34845516_1567864506645058_5540927404375015424_o.webp

Imorgon börjar valpkursen! Blir vĂ€ldigt lugnt frĂ„n vĂ„r sida eftersom han Ă€r bebis. Men ville hinna trĂ€na lite grunder innan sommaren börjar. Ska bli sĂ„ roligt! Han Ă€r just nu en fena pĂ„ inkallning för att hanar har inte förstĂ„tt att det finns roligare saker Ă€n matte 😅.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Hundavel & Ras Ny pÄ forumet sÄ har inte koll pÄ hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 095
Senast: Kajsalisa
·
R
HundtrĂ€ning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❀ Och isĂ„fall kommer min hund vara ungefĂ€r 1,5-2 Ă„r nĂ€r den kommer. Han Ă€r en vĂ€ldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis nÄgra planer att min hund ska bli en "avels hund" ÀndÄ utan jag Àr bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hĂ„lla mig lĂ€ngre! Nog mĂ„ste det vara fler Ă€n jag som planerar för valp nĂ€sta Ă„r? Jag hoppas pĂ„ en kelpievalp pĂ„ vĂ„ren...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
15 778

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka