Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej...läser på om lapsk vallhund just nu...En finsk lapphund?
Nu håller jag i mig! Tror jag måste snacka med er lite...du kan väl skicka ditt telefonnummer till mig via pm på FB?Lutar att det blir parning på onsdag
Tadaaaaa!
Vilken?Parningsdatumet kommer närmare och närmare för varje dag!
Får ta ett rejält snack med mig själv snart
Gissa tre gångerVilken?
Så himla himla fin!Tadaaaaa!
Tack Alla säger det och jag älskar uttrycket på den lilla sötnosen.Så himla himla fin!
Jag förstår om alla älskar en sådan fining Så söt alltså!Tack Alla säger det och jag älskar uttrycket på den lilla sötnosen.
Tiken tog sig inte, så det blir ingen valp till oss i sommar Hoppas det går bättre för er andra i tråden!
Vad tråkigt!Tiken tog sig inte, så det blir ingen valp till oss i sommar Hoppas det går bättre för er andra i tråden!
Tiken tog sig inte, så det blir ingen valp till oss i sommar Hoppas det går bättre för er andra i tråden!
Nej va trist!Tiken tog sig inte, så det blir ingen valp till oss i sommar Hoppas det går bättre för er andra i tråden!
Åh, beklagar. Det är så tråkigt när det blir såTiken tog sig inte, så det blir ingen valp till oss i sommar Hoppas det går bättre för er andra i tråden!