Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog 30 minuter innan datorn bestämde sig för att låta mig logga in O_o Undrar om den håller på att ge upp :nailbiting: Men 6 år och använd i arbete i 4 av dom åren så kanske den ska ses som "gammal" :meh:
Buuäää, jag vill inte/orkar inte ens fundera på en ny :arghh: Den ska bara fungera!! :rage:

Imorgon har jag en efterlängtad "dejt" med naprapaten.... :) Rygg, höft, lår/skinka, knä, fotknöl, fotsula (!), axlar, nacke...vi får se var problemet sitter just imorgon... ;)

Unghästen gav mig hoven i 45 minuter:meh: med inställningen ”jag har ingen lust att åka någonstans alls i dag” men jag går gärna ut i hagen :banghead: kombon med migrän var ingen höjdare....
Men till slut stod hon därinne lungt och och jag förkunnade stängning, hon förkunnade att hon skulle fundera på saken och jag sa att hon vackert fick fundera så stängde jag under tiden :p
Väl hos hovis uppförde hon sig exemplariskt och både lastning hem och resorna gick galant. Hon är bra rolig men tålamodsprövande den där damen! Hovis berömde att hon äntligen börjat växa upp :p

Nu har jag legat på soffan med vetekuddarna och känner mig lite lite bättre.... men sjukskrev mig i morgon med.... om migränen släpper väntar en regäl baksmälla om jag känner min kropp rätt :cautious:

Energitjuvar borde stängas in i en grotta sen kan dom dra och rycka i varandra om dom orkar vill säga.
Mycket bra beslut av dig! :up:
Det har varit på gång länge men idag brann det, killen är bara lat, inget annat, och kör med "du är ju så bra på", jodå, visst är jag det men om folk började agera och lösa sina egna problem istället för att tycka en massa om hur dåliga alla andra är så skulle världen vara en mycket bättre plats att leva på och dom skulle få massor gjort. Det är inte det att många inte kan, problemet är bara att dom inte vill. Jag vill inte heller ibland och då gör jag det bara så blir det gjort, som diska och byta däck på bilen och annat skittråkigt.

Unghästen gav mig hoven i 45 minuter:meh: med inställningen ”jag har ingen lust att åka någonstans alls i dag” men jag går gärna ut i hagen :banghead: kombon med migrän var ingen höjdare....
Men till slut stod hon därinne lungt och och jag förkunnade stängning, hon förkunnade att hon skulle fundera på saken och jag sa att hon vackert fick fundera så stängde jag under tiden :p
Väl hos hovis uppförde hon sig exemplariskt och både lastning hem och resorna gick galant. Hon är bra rolig men tålamodsprövande den där damen! Hovis berömde att hon äntligen börjat växa upp :p

Nu har jag legat på soffan med vetekuddarna och känner mig lite lite bättre.... men sjukskrev mig i morgon med.... om migränen släpper väntar en regäl baksmälla om jag känner min kropp rätt :cautious:
Har du inga migrän tabletter eller hjälper dom inte? Lider med dig

Puh. Hemma igen.
Tåget jag bokat blev inställt så jag fick ta bil en del av vägen. Hann ändå göra en massa ärenden som planerat. Köpt ett par ytterst behövliga byxor. (hittade ett par snygga svarta sladdiga på Lindex :love: )

Snabbträff med en bukefalist ( :love: ) och sedan styrelsesammanträde och samåkning med en kär vän tillbaka till bilen. Och sedan samåkning med en annan god vän hela vägen hem. Vi hann avhandla massor av kul saker i bilen. Jag har oftast mina bästa samtal i bil!

Hörde precis hur sambon (som inte visste att jag tjuvlyssnade) förklarade i telefonen att han tycker att ridsportsmedaljerna är mer värda än skidor/simning i OS eftersom det kräver att man presterar på topp i flera delar för att kunna ta den enda medalj som finns att få inom disciplinen. Han som påstår att han inte ens gillar ridsport :rofl:

Edit: han pratar alltså med någon i telefon, det är inte jag som sitter med telefonen och lyssnar ;)

Hörde precis hur sambon (som inte visste att jag tjuvlyssnade) förklarade i telefonen att han tycker att ridsportsmedaljerna är mer värda än skidor/simning i OS eftersom det kräver att man presterar på topp i flera delar för att kunna ta den enda medalj som finns att få inom disciplinen. Han som påstår att han inte ens gillar ridsport :rofl:

Edit: han pratar alltså med någon i telefon, det är inte jag som sitter med telefonen och lyssnar ;)
Behåll honom :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 512
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka