Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå nånting såg jag att Billy Graham har trillat av pinn.
Halleluja
Vilken fin tårta! o grattis till bröllopetOkej, jag dubbelpostar bilden men ni får stå ut. Nu har gästerna åkt, vi blev en del ändå, mamma, brorsan, barndomsvän (hon som gjort tårtan) och 3 kompisar till I.
Visa bifogad fil 11496
Tack!Vilken fin tårta! o grattis till bröllopet
Grattis till er.Tack!
Komsi komsi. Det finns ett badrum här också.Fick en impuls och snabbstädade badrummet . Det gäller att ta vara på tillfällena när man helt plötsligt får städlust, för de försvinner rätt snabbt igen....
Tyvärr...ögonblicket är förbi.....Komsi komsi. Det finns ett badrum här också.
Okej, jag dubbelpostar bilden men ni får stå ut. Nu har gästerna åkt, vi blev en del ändå, mamma, brorsan, barndomsvän (hon som gjort tårtan) och 3 kompisar till I.
Visa bifogad fil 11496
Haha sant! TackDå får ju vi chansen att dubbelgilla! Stort grattis!! Håller tummarna för er!
Har råkat ut för sånt rätt många gånger jag medHär har jag gått och väntat hela dagen på att läkaren ska ringa och så upptäckte jag nyss att det ju faktiskt är i morgon telefontiden är.
Visst känner man sig som ett geni när man upptäcker det?Har råkat ut för sånt rätt många gånger jag med
Hoppas det går bra imorgon nu