Och jag har varit ute med 4 hundar i -11,brrrrrrrr!Och jag tittar på Suits
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har varit ute med 4 hundar i -11,brrrrrrrr!Och jag tittar på Suits
Du får gnälla när du rastar hundarna i -12 grader.Jag hade en super harlig morgon med hundtraning i solen ... med det ar skont att bara sitta still med en kopp kaffe en stund.
MEN det ar lite for kallt har. Det ar straxt under 18*C och bin flyger inte om det inte ar over 18*C. Mandeltraden blommar for fullt och allt ar sa vackert, men spoklikt tyst mellan traden istallet for ett oronbedovande surr. Det betyder att de tidiga sorterna's mandeltrad inte blir pollinerade. I gar kvall horde jag en "mandel orchard" agare som oroade sig for att han kommer att forlora storre delen av aret's skord.
De hyr bin fran bi odlare, vilket enligt uppgift ar dyrt ... och sedan kan de inte vara ute och pollinera.
Du får gnälla när du rastar hundarna i -12 grader.
Det var svalt om vi säger så ....-12*C och jag tror jag skickar ut hundarna ensamna att rasta sig sjalva.
Känner igen kliandet. Det gör mig GALEN !!Sov uselt inatt. När jag skulle somna började hjärnan gå på högvarv. Och sen började det klia överallt för jag är så torr så jag var tvungen att gå upp och duscha.