Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sovit däckad i 9 timmar! Så skönt! Dock har huvudvärken inte gett med sig helt :down: men kroppen är lite bättre :up:
Tror jag har lite träningsvärk av lastningen i går :o
Nu kaffe sen en sväng till stallet. I dag ska fina hästen skos på klinken. Ska bli spännande att öppna upp hålet som fortfarande i finns kvar i hoven :nailbiting:

På jobbet och har startat upp med lite te, kallt idag men ser ut att bli ganska fint väder ändå.
Möttes av den här härliga morgonhälsningen från en elev för en stund sen: "mooi!! Ska vi slåss??!"
Nej tack. Varför är du så vaken redan? klockan är bara strax efter 8 :cautious:O_o kom tillbaka efter lunch liksom...

Tillbaks på jobbet efter att ha lämnat blod hos bålgetingarna på VC
Idag behövdes det "bara" 8st stick för att få fram blod. Heja

Jag är inte stickrädd det minsta men jag kan lätt komma å minst 1000 saker som är roligare att göra.

Stel som attan i kroppen eftr att ha åkt iväg till ridhus och försökt jobbat hästen lite. Tycker att revbenen borde vara bra snart men kan informera om att halvhalter gör oooooont.
Hästen vart lite fundersam över att vi gjorde allt galopparbete i lätt sits :D

Jag la mig 21.20 igårkväll. Bara tråk på tv och allt kändes tråkigt och deppigt så jag ville sova. Trodde inte jag skulle somna före 23 men tror jag gjorde det. Skönt.
Idag ska jag till neuropsyk :yuck: Hoppas jag får Imovane, har förnyat receptet två ggr på 1177.se utan resultat. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 511
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat