Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bojkottar OS och funderar på att äta något. Var och handlade massor av mat men plötsligt är jag inte hungrig på någonting.

Jag har blivit akut senil och nu får folk finna sig i att jag inte vet någonting om någonting längre och det är så SKÖNT!!!! :bump:

Folk har haft mig som nån sorts gratis supporttjänst i precis vad som helst, nu brast det när folk inte ens gitter googla utan ringer mig istället. Dessutom har det flera gånger slutat med att jag efter 20 frågor varit för snäll och vips sitter jag med deras problem i knät, :meh: "tvärless" är för lindrig beskrivning så nu tänker jag helt sluta att dadda dom som är för lata, dessutom har det gnällts när jag velat ha betalt så jag bestämde mig för en stund sen att inte veta, kunna eller ha rätt grejer. Ibland blir man bara,,,,,,trött! :wtf:

Nu har det småsnöat i flera dagar fast det inte skulle snöa men det blir inget av det just .Träffade en kompis som kör timmerbil och han sa att han hade runt 4 ton med snö i lastbil och släp som dammar upp när och lägger sig i ramen han kör

Dags att starta dagen! Snart ar det hundtraning igen, men idag kommer bara en hund med mig for att agera "demo dog". Det ar dags att den lilla skrutten tranar lite pa att vara ifran mig igen. Han ar inte nojd, men fungerar bra med Maken ... dock blir han missnojd nar Maken ocksa gar ut, sa ensam traning nagra fa minuter at gangen star pa schemat.

Varit hos mamma och ätit. Hon var minst lika förkyld som vi är. Tycker att det räcker nu!

Men imorgon tänker jag åka till jobbet och lillungen får gå till skolan.

20180221_131457.jpg

Blir löjligt glad av min nya kaffekopp på jobbet :love::laugh:
Så fiiin och precis rätt storlek och lagom tjocka väggar :D

Förstår dig! Muggar och te är mitt guilty pleasure.
Behöver ha jättekök i nästa boende.. För te och muggar. ;)

Läkaren har fortfarande inte ringt. Det blir nog inget. Jag får ringa själv i morgon men då lär jag inte få prata med samma läkare som sist. Jävla skitsystem med stafettläkare.

Jag har blivit akut senil och nu får folk finna sig i att jag inte vet någonting om någonting längre och det är så SKÖNT!!!! :bump:

Folk har haft mig som nån sorts gratis supporttjänst i precis vad som helst, nu brast det när folk inte ens gitter googla utan ringer mig istället. Dessutom har det flera gånger slutat med att jag efter 20 frågor varit för snäll och vips sitter jag med deras problem i knät, :meh: "tvärless" är för lindrig beskrivning så nu tänker jag helt sluta att dadda dom som är för lata, dessutom har det gnällts när jag velat ha betalt så jag bestämde mig för en stund sen att inte veta, kunna eller ha rätt grejer. Ibland blir man bara,,,,,,trött! :wtf:
Energitjuvar borde stängas in i en grotta sen kan dom dra och rycka i varandra om dom orkar vill säga.
Mycket bra beslut av dig! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 514
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka