Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marita73 finn ett fel på bilden haha
Undrade varför tåget tutade, det gör aldrig det annars.Visa bifogad fil 11492
Ja har spolat men det svider som eld och verkar inte bli någon skillnad .Får vänta och spola en gång till senare men just nu svider det som tusanSpola med NaCl (koksalt) köp på apotek eller koka själv, 9 mg/ml.
Har ni bomullsrondeller hemma, eller någon liten kompress? Dränk en sådan o lägg på ögat, det svalkar o lindrar skönt.Ja har spolat men det svider som eld och verkar inte bli någon skillnad .Får vänta och spola en gång till senare men just nu svider det som tusan
Jo har sådana ska testa .Blir det inte bättre få jag åka på vc i morgon men det trista nu i turisttider så brukar väntetiden vara 4-5 timmarHar ni bomullsrondeller hemma, eller någon liten kompress? Dränk en sådan o lägg på ögat, det svalkar o lindrar skönt.
Hoppas du slipper sitta o vänta så länge.Jo har sådana ska testa .Blir det inte bättre få jag åka på vc i morgon men det trista nu i turisttider så brukar väntetiden vara 4-5 timmar
Jag hoppas att svullnaden och att ögat inte är blodsprängt då jag vaknar i morgon .Börjar få en blåtiraHoppas du slipper sitta o vänta så länge.
Blir löjligt glad av min nya kaffekopp på jobbet
Så fiiin och precis rätt storlek och lagom tjocka väggar
Energitjuvar borde stängas in i en grotta sen kan dom dra och rycka i varandra om dom orkar vill säga.Jag har blivit akut senil och nu får folk finna sig i att jag inte vet någonting om någonting längre och det är så SKÖNT!!!!
Folk har haft mig som nån sorts gratis supporttjänst i precis vad som helst, nu brast det när folk inte ens gitter googla utan ringer mig istället. Dessutom har det flera gånger slutat med att jag efter 20 frågor varit för snäll och vips sitter jag med deras problem i knät, "tvärless" är för lindrig beskrivning så nu tänker jag helt sluta att dadda dom som är för lata, dessutom har det gnällts när jag velat ha betalt så jag bestämde mig för en stund sen att inte veta, kunna eller ha rätt grejer. Ibland blir man bara,,,,,,trött!