Spola med NaCl (koksalt) köp på apotek eller koka själv, 9 mg/ml.Har fått något skit i ögat i morse men kan inte hitta något . Svider och är rött . Hoppas det snart åker ur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spola med NaCl (koksalt) köp på apotek eller koka själv, 9 mg/ml.Har fått något skit i ögat i morse men kan inte hitta något . Svider och är rött . Hoppas det snart åker ur
Finns ingen anledning. Hästeriet är inte orsaken till smärtan. Snarare det som får mig att härda ut och får mig att må bättre.Kanske dags att lyssna på kroppen och lägga ner hästeriet? Jag gjorde det och det var det bästa beslut jag gjort på många år. Visst saknar jag hästen men jag saknar INTE allt runt omkring och jag har aldrig haft en tanke på att öht. skaffa nåt mera djur. Nu måste jag inte åka nån stans eller göra ett smack för att serva djur och det är så SKÖNT.
Har du fått något besked än?Jag är på dåligt humör eftersom jag blivit spoilad resultatet i damernas sprintstafett
Nåja, jag kan väl lika gärna gå in igen då. Otroligt oinspirerad inför eftermiddagen men jag hoppas åtminstone kunna gå hem redan vid 16.
Har du fått något besked än?
Nix, vi väntar alla med spänning!
Blir löjligt glad av min nya kaffekopp på jobbet
Så fiiin och precis rätt storlek och lagom tjocka väggar
Jag är så uttråkad, det ser jag iofs som ett friskhetstecken. Maken har åkt till Jokkmokk så jag kommer inte ens ha nån att prata med ikväll!
Haha jag är ingen vidare telefonmänniska, inte han heller för den delen!Telefon? Eller ska han festa till det?
Det där är viktiga saker.
Blir löjligt glad av min nya kaffekopp på jobbet
Så fiiin och precis rätt storlek och lagom tjocka väggar