Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tycker jag du överdriver. Det har väl ändå aldrig hänt att någon av oss (orolig som f-n) tagit en fullt frisk katt till veterinären? :angel: :D

Nääh absolut inte och tvingar vet att ta alla prover som finns. Eller terroriserat televonvet :angel: Eller köper lyxmat för att locka aptit, för ibland är det nödvändigt att få grillad entrecote eller lammstek. Och klösträd och pålar är också nödvändigt liksom sex (för tillfället) ampelliljor och två elektriska värmefiltar. :D

Jag har inte förlorat tron på mänskligheten riktigt än, jag laddade ner en "10 days trial" av ett kombinerat cad och labbprogram till elektronikkonstruktion som grundlicensen kostar över 10,000:- till visade det sig. När jag reggade mig (man måste göra det samt uppge varifrån man kommer och vem man är) och skulle skriva vilket företag jag jobbade på så blev det "hobbyist from Sweden, (yuo know the land with icebears on the street) with Reynolds syndrom which is "locked in the closed section" all winter, "what to live in the wrong country"?

Sen lite mer förklaring av vad jag letat efter och vad jag behöver/vill ha och ett par bilder från labbet och idag fick jag mejl med livstidslicenser och uppdateringar på all deras samlade produktion samt en nätkurs och tillgång till deras interna forum och allt detta för 0:- Snacka om att tappa hakan. :o :banana:

Än en gång har det visat sig att "ärlig, rak och öppen" lönar sig, svaret jag fick var "klart som fan du ska roa dig och skapa så varsågod och ha så kul." :bow:

Jag är på dåligt humör eftersom jag blivit spoilad resultatet i damernas sprintstafett :mad: :banghead:
Nåja, jag kan väl lika gärna gå in igen då. Otroligt oinspirerad inför eftermiddagen men jag hoppas åtminstone kunna gå hem redan vid 16.

Tillbaks på jobb efter roligt kundbesök.

Vissa människor alltså :rofl: Ute på bygden får man höra många roligheter som färgaffären som hade eter och bombpatrullen ryckte ut. De trodde etern var gammal men den visade sig vara relativt nyköpt :rofl:

Ska finnas en dokumentär på Youtube som jag ska kolla upp. Gubben är någonstans på 86 år och bott hela livet i den här ´bygden.

Kvällslektyr fixad :D

Råkade fö beställa ett nytt kandar till Slyngelhästen igår :nailbiting::angel: Det billiga skiten han hade gick ena sidstycket sönder på.:meh:

Och svarta faran ska på hälsokontroll idag. Jag nojjar för fullt om att han ska ha gjort sig illa i hagen idag. Vore iofs första gången i hans 18 åriga liv , men ändå!:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 517
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka