Nu förstår jag inte riktigt, göra en tankevurpa? En tankevurpa för mig är när man tänker fel? Så hänger inte riktigt med nu.Se om du kan göra en tankevurpa. Ställ dig frågan, vad kan du göra för att förbättra självkänslan o självförtroendet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag inte riktigt, göra en tankevurpa? En tankevurpa för mig är när man tänker fel? Så hänger inte riktigt med nu.Se om du kan göra en tankevurpa. Ställ dig frågan, vad kan du göra för att förbättra självkänslan o självförtroendet?
Here we go againJag är ett trasigt skört kristallglas om man ska prata metaforer. Tänk om man kunde få starta om livet och se om det blivit annorlunda utan all skit jag fått genomlida? Hade nog haft dubbelt så bra självkänsla och självförtroende som jag har nu.
Onödig kommentar.Here we go again
Nu förstår jag inte riktigt, göra en tankevurpa? En tankevurpa för mig är när man tänker fel? Så hänger inte riktigt med nu.
Jag undrar vad din avsikt var med den kommentaren?Here we go again
Det är ingen idé att älta det som var, du kan inte ändra något. Det enda du har makt över är din framtid, så se till att ta tag i makten själv nu, annars kommer du bara fortsätta åka med som ett mähä!Jag är ett trasigt skört kristallglas om man ska prata metaforer. Tänk om man kunde få starta om livet och se om det blivit annorlunda utan all skit jag fått genomlida? Hade nog haft dubbelt så bra självkänsla och självförtroende som jag har nu.
Jag undrar vad din avsikt var med den kommentaren?
Jag är ett trasigt skört kristallglas om man ska prata metaforer. Tänk om man kunde få starta om livet och se om det blivit annorlunda utan all skit jag fått genomlida? Hade nog haft dubbelt så bra självkänsla och självförtroende som jag har nu.
Det är bara du som kan göra något åt saken. Ring vc, ta hjälp. Du vet vad du behöver göra. Inget kommer bli bättre av självömkan och undanflykter och ursäkter.Onödig kommentar.
Det var den korta varianten av @Ninnurur inlägg, och jag tror det är fler än jag som är skit less på den gramofonskivan
Utan jobb inga pengarGör det så mycket då...
Utan jobb inga pengar
Jag har ingen aning, så är det någon som ser jobbmotivation på rymmen. Kan denne kontakta mig!Varför?
V75?Åh jo..det finns andra vägar att gå...
Om någon missat det - jag tar/ska redan hjälp.Det är bara du som kan göra något åt saken. Ring vc, ta hjälp. Du vet vad du behöver göra. Inget kommer bli bättre av självömkan och undanflykter och ursäkter.
I och för sig kände jag likadant ikväll, motivationen var som puts väck. Får hoppas det blir bättre nästa vecka för oss bägge.Jag har ingen aning, så är det någon som ser jobbmotivation på rymmen. Kan denne kontakta mig!
Det där var som en kniv rätt in i hjärtat.Jag ser istället inläggen från @RedHyuuga som en önskan om att bli sedd.
Så upplever dock inte jag det, det har kännts som om ni kommer med massa mothugg och försöker tysta ner mig för att jag skriver om mina känslor, det är ingen rolig känsla.Vi är flera som redan sett henne och tidigare i tråden fick hon massor med olika råd o tips,så ingen har missat henne.