Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan så onyktert det blir när man lägger ihop delarna sen :D

Åh...tänkte inte på det. Fast det behöver inte alls bli så. De båda delarna nyktrar naturligtvis till innan ihopsättning. O sedan..vem har sagt att en kommer o bli påverkad av alkohol? Finns det bevis för det? Eller är det bara empiriska studier som finns på det? O även om det finns studier på det hela så finns det ju inget som säger att just den här gången blir utgången snurrigt i huvudet. ;)

Jag är ett trasigt skört kristallglas om man ska prata metaforer. Tänk om man kunde få starta om livet och se om det blivit annorlunda utan all skit jag fått genomlida? Hade nog haft dubbelt så bra självkänsla och självförtroende som jag har nu.

Se om du kan göra en tankevurpa. Ställ dig frågan, vad kan du göra för att förbättra självkänslan o självförtroendet?

1116.jpg

Åh...tänkte inte på det. Fast det behöver inte alls bli så. De båda delarna nyktrar naturligtvis till innan ihopsättning. O sedan..vem har sagt att en kommer o bli påverkad av alkohol? Finns det bevis för det? Eller är det bara empiriska studier som finns på det? O även om det finns studier på det hela så finns det ju inget som säger att just den här gången blir utgången snurrigt i huvudet. ;)

Empirism is da shit! :up: Plus att man måste ju upprepa experimentet för att få någon konfidens på resultatet :)

Mina erfarenheter av umgänget med båda alternativen är att det blir väääääldigt snurrigt, och då var jag ändå på smällen när jag träffade @ainasoja sist :angel: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 964
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar