Dina katter skulle aldrig förlåta digFörstår att kotten behöver mammatid det kanske inte är så barnvänligt att ta med henne annars funkar ju det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dina katter skulle aldrig förlåta digFörstår att kotten behöver mammatid det kanske inte är så barnvänligt att ta med henne annars funkar ju det.
Snöboll = drink.
(ägglikör o fruktsoda o lite lime)
Gör det så mycket då...jag har tappat jobbmotivationen
Dina katter skulle aldrig förlåta dig
Jag är ett trasigt skört kristallglas om man ska prata metaforer. Tänk om man kunde få starta om livet och se om det blivit annorlunda utan all skit jag fått genomlida? Hade nog haft dubbelt så bra självkänsla och självförtroende som jag har nu.Det gör man inte. Man köper nya
Fan så onyktert det blir när man lägger ihop delarna sen
Hon söker nog rätt på dem! Och så tvingar hon oss att poppa Dolly StyleDe gömmer sig om minimänniskor är i närheten
Jag är ett trasigt skört kristallglas om man ska prata metaforer. Tänk om man kunde få starta om livet och se om det blivit annorlunda utan all skit jag fått genomlida? Hade nog haft dubbelt så bra självkänsla och självförtroende som jag har nu.
Vilket innebär att du borde kunna ALLA drinkar som finns + X antal snapsvisor.../mvh hon som pluggat i U-a med en massa studentnationer
Åh...tänkte inte på det. Fast det behöver inte alls bli så. De båda delarna nyktrar naturligtvis till innan ihopsättning. O sedan..vem har sagt att en kommer o bli påverkad av alkohol? Finns det bevis för det? Eller är det bara empiriska studier som finns på det? O även om det finns studier på det hela så finns det ju inget som säger att just den här gången blir utgången snurrigt i huvudet.
Det gör man inte,soppåsen!Hur lagar man spruckna kristallglas?
Mina erfarenheter av umgänget med båda alternativen är att det blir väääääldigt snurrigt, och då var jag ändå på smällen när jag träffade @ainasoja sistÅh...tänkte inte på det. Fast det behöver inte alls bli så. De båda delarna nyktrar naturligtvis till innan ihopsättning. O sedan..vem har sagt att en kommer o bli påverkad av alkohol? Finns det bevis för det? Eller är det bara empiriska studier som finns på det? O även om det finns studier på det hela så finns det ju inget som säger att just den här gången blir utgången snurrigt i huvudet.
Varför?jag har tappat jobbmotivationen
Vilket innebär att du borde kunna ALLA drinkar som finns + X antal snapsvisor...
Empirism is da shit! Plus att man måste ju upprepa experimentet för att få någon konfidens på resultatet
Mina erfarenheter av umgänget med båda alternativen är att det blir väääääldigt snurrigt, och då var jag ändå på smällen när jag träffade @ainasoja sist