athena_arabians
Trådstartare
Just ja, jag har handlat åt också:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok jobbat första dagen med min nya chef. Var såklart kaozzzz och inledde dagen med att gå in i en lyktstolpe på vägen till ett möte.
Ikväll tänker jag gå och lägga mig k nio typ för att undvika ytterligare fails
Jag vill också!!Släng dig på ett tåg hit imorgon, jag och @tanten ska dricka vin!
Jag vill också!!
Jaha...fredag kväll = tvättid. Måste ju finnas roligare man kan göra?
Det finns ju ett o annat borde också..egentligen..men alltså...jag ids inte. Det är liksom ingen idé o plugga när man tittar på bokstäverna o inte fattar vad de betyder.
Så...te, godis, sambo lagar mat, tvättid, snöboll, wow....tja..säkert en hel del annat också.
Snöboll? Har ni snöbollskrig eller vad menas?
Ja, vi får ju förmoda att de inte ska tvättas
Det kan ju vara någon form av sexlek eller så också. Eller knark. Eller en kaka. (För övrigt kan man använda en s.k. snowball för att gömma knark i )
Snöboll? Har ni snöbollskrig eller vad menas?
Om jag det kunde men barnet behöver lite extra mammatid efter en intensiv sportlovsvecka och inför en ännu mer intensiv vecka med nytt jobb för mig... @ainasoja lockar också med vin hos sigHäv hit dig då!
Om jag det kunde men barnet behöver lite extra mammatid efter en intensiv sportlovsvecka och inför en ännu mer intensiv vecka med nytt jobb för mig... @ainasoja lockar också med vin hos sig
Det gör man inte. Man köper nyaHur lagar man spruckna kristallglas?
Fan så onyktert det blir när man lägger ihop delarna senMen...dela på dig då! Det påstås att det ska gå. Fast det räcker nog med bara två delar...barnet kan hänga på så en till ainasoja o en till teamet hos athena_arabians.
Om jag det kunde men barnet behöver lite extra mammatid efter en intensiv sportlovsvecka och inför en ännu mer intensiv vecka med nytt jobb för mig... @ainasoja lockar också med vin hos sig