Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just ja, jag har handlat åt :heart också:

12798180_783991051706319_652565899_n.jpg

:D

Toktrött trots att jag sovit ett par timmar. Hästarna matade pch jag ligger i soffan och väntar på tacomiddag. Ska slöa här tills det är dags att ta in hästarna och gå och lägga mig igen :D

Lagom dag på utbildningen, 8.30-14 :D Åkte därefter till stallet och tömkörde både ungponny och gammelponny över upphöjda bommar. Solen sken så mycket att jag till och med hade solglasögon på mig :cool:
Den unga ponnyn var först spänd men med bra energi. Sen avslappnad men lite för långsamma reaktioner. Ingen katastrof i något fall dock :p
Den gamla ponnyn var på något sorts vårhumör för så fort jag släppte ut tömmarna pep hon och studsade iväg i glada språng. Varje gång jag sedan bad om galopp så var hon tvungen att studsa. Så även över de upphöjda bommarna. Ibland tror jag inte alls på att hon är född 1992 :rofl:

Nu på kvällen har jag först dammsugit och därefter har jag och dottern gjort mat; potatis och morot i ugn med stekt fläskkotlett och äppeltzatziki. Smakade mycket bra :d

Jaha...fredag kväll = tvättid. Måste ju finnas roligare man kan göra?

Det finns ju ett o annat borde också..egentligen..men alltså...jag ids inte. Det är liksom ingen idé o plugga när man tittar på bokstäverna o inte fattar vad de betyder.

Så...te, godis, sambo lagar mat, tvättid, snöboll, wow....tja..säkert en hel del annat också. :)

Jaha...fredag kväll = tvättid. Måste ju finnas roligare man kan göra?

Det finns ju ett o annat borde också..egentligen..men alltså...jag ids inte. Det är liksom ingen idé o plugga när man tittar på bokstäverna o inte fattar vad de betyder.

Så...te, godis, sambo lagar mat, tvättid, snöboll, wow....tja..säkert en hel del annat också. :)

Snöboll? Har ni snöbollskrig eller vad menas? ;)

Om jag det kunde :love: men barnet behöver lite extra mammatid efter en intensiv sportlovsvecka och inför en ännu mer intensiv vecka med nytt jobb för mig... @ainasoja lockar också med vin hos sig :p

Men...dela på dig då! Det påstås att det ska gå. Fast det räcker nog med bara två delar...barnet kan hänga på så en till ainasoja o en till teamet hos athena_arabians. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 963
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar