Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, af har godkänt byte av praktikplats. Jag börjar bli livrädd... :crazy: Kommer verkligen sakna alla på Löjte...

Det gick snabbt, äntligen lite "action" från AF. Lycka till på "konkurentens" terminal, Själv kör man ju DSV på danmark :) Stort grattis och hoppas det ger fast anställning med mindre stress för dig :up:

Det gick snabbt, äntligen lite "action" från AF. Lycka till på "konkurentens" terminal, Själv kör man ju DSV på danmark :) Stort grattis och hoppas det ger fast anställning med mindre stress för dig :up:
Ibland så! Det som gnager mest är att jag typ aldrig kommer kunna hämta/lämna på dagis. Känner mig som en ganska kass mamma :down: men vi får väl se hur mycket jobb det är, det kanske går att dra ner tiden lite så småningom.

Ibland så! Det som gnager mest är att jag typ aldrig kommer kunna hämta/lämna på dagis. Känner mig som en ganska kass mamma :down: men vi får väl se hur mycket jobb det är, det kanske går att dra ner tiden lite så småningom.

Mammor är kassa, i alla fall om du frågar en tonåring:p Om jag förstått lagarna rätt, har dagis bara att anpassa sig efter dina arbetstider, om de inte vill är det bara att byta.

Då genstår bara våran examination här på forumet "Tokar och Tokinnor frågar ut @EmmaW hur examinationen gick och vilket Ämne, samt vad firar du med ikväll?" :D
Den gick bra :) Hur bra vet jag inte än men helt klart bra ;) Kursen handlar om människors miljöer och påverkan och jag hoppas fira med ett glas vin i kväll men risken finns att det i stället firas med migränmedicin. Återstår att se efter eftermiddagens arbetsintervju :p

Mammor är kassa, i alla fall om du frågar en tonåring:p Om jag förstått lagarna rätt, har dagis bara att anpassa sig efter dina arbetstider, om de inte vill är det bara att byta.
Dagis måste bara ha öppet om det är en stor förskola. Vår lilla måste bara ha öppet 10 timmar. Vi står i byteskö men det är inte så enkelt, och det finns ändå ingen som öppnar tidigt nog, då får vi söka jourdagis och den enda ligger på andra sidan stan, nästan en kvart med bil åt fel håll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 963
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar