Jag är nog dum som skriver det här på buke, men jag anmälde mig just till en trumresa imorgon
(trumresa = en slags shamansk djupgående "inre" meditation. Så himla häftigt! )
Här har du en liten "apetizer"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nog dum som skriver det här på buke, men jag anmälde mig just till en trumresa imorgon
(trumresa = en slags shamansk djupgående "inre" meditation. Så himla häftigt! )
Läraren dök upp och examinationen avklarad
Skönt! Kändes det bra då?Läraren dök upp och examinationen avklarad
Ja det känns bra. Jag fick inte veta betyget nu men jag lär ju ha klarat kursen i alla fall, och det är det viktigaste nu efter allt strulSkönt! Kändes det bra då?
Det kommer säkert bli jättebraAlltså, af har godkänt byte av praktikplats. Jag börjar bli livrädd... Kommer verkligen sakna alla på Löjte...
Alltså, af har godkänt byte av praktikplats. Jag börjar bli livrädd... Kommer verkligen sakna alla på Löjte...
Lyssnar på de äldre som har allsång med röda korset
Ibland så! Det som gnager mest är att jag typ aldrig kommer kunna hämta/lämna på dagis. Känner mig som en ganska kass mamma men vi får väl se hur mycket jobb det är, det kanske går att dra ner tiden lite så småningom.Det gick snabbt, äntligen lite "action" från AF. Lycka till på "konkurentens" terminal, Själv kör man ju DSV på danmark Stort grattis och hoppas det ger fast anställning med mindre stress för dig
Men vad ska du ha för arbetstider egentligen?Ibland så! Det som gnager mest är att jag typ aldrig kommer kunna hämta/lämna på dagis. Känner mig som en ganska kass mamma men vi får väl se hur mycket jobb det är, det kanske går att dra ner tiden lite så småningom.
Ibland så! Det som gnager mest är att jag typ aldrig kommer kunna hämta/lämna på dagis. Känner mig som en ganska kass mamma men vi får väl se hur mycket jobb det är, det kanske går att dra ner tiden lite så småningom.
6:30-15:30 så jag kan ju hämta om vi vill. Men det är ju skönare för henne att få kortare dagar.Men vad ska du ha för arbetstider egentligen?
På terminal brukar det vara skift, men de som sköter "pappersarbetet" med last/lots listor jobbar dagtid 8-16 som speditörerna.På DSV vill säga.Men vad ska du ha för arbetstider egentligen?
Den gick bra Hur bra vet jag inte än men helt klart bra Kursen handlar om människors miljöer och påverkan och jag hoppas fira med ett glas vin i kväll men risken finns att det i stället firas med migränmedicin. Återstår att se efter eftermiddagens arbetsintervjuDå genstår bara våran examination här på forumet "Tokar och Tokinnor frågar ut @EmmaW hur examinationen gick och vilket Ämne, samt vad firar du med ikväll?"
Dagis måste bara ha öppet om det är en stor förskola. Vår lilla måste bara ha öppet 10 timmar. Vi står i byteskö men det är inte så enkelt, och det finns ändå ingen som öppnar tidigt nog, då får vi söka jourdagis och den enda ligger på andra sidan stan, nästan en kvart med bil åt fel håll.Mammor är kassa, i alla fall om du frågar en tonåring Om jag förstått lagarna rätt, har dagis bara att anpassa sig efter dina arbetstider, om de inte vill är det bara att byta.
Jag ska inte sköta papper, jag ska se till att chaufförerna får med sig allt de ska. Jag måste alltså vara på plats före dem.På terminal brukar det vara skift, men de som sköter "pappersarbetet" med last/lots listor jobbar dagtid 8-16 som speditörerna.På DSV vill säga.