Håller med om alla men du glömde bort fotbollsmorsorna med en telefon i örat (hur jävla svårt är det att skaffa handsfree?! ) körandes en gigantisk SUV som de har noll koll på
Just det, de glömde jag! De brukar bantas ihop med medelålders gubbar i min värld, samma typ av "ur vägen, jag har bråttom!"-körning..
Och på tal om körning. Jag har min arbetsbil hemma, men jobbar bara väldigt sporadiskt. Nu går det en parkeringsvakt här ute och tittar lite väl mycket på min lilla Caddy. Om jag får böter, vem betalar dem? Jag menar, jag har aldrig sagt att jag kan ha bilen ståendes här (tvärtom, jag har sagt till chefen att den är i vägen) men vi har ingen annanstans att ställa den. Den måste flyttas en gång per dygn även utanför kontoret (en källarlokal i ett hyreshus) och ingen av oss bor i närheten. Jag har sagt att jag ärligt talat inte har någon lust att flytta runt bilen i tid och otid när jag inte får betalt och dessutom tjänar så mycket mindre än kollegorna, så jag antar att det bara är att skicka alla (eventuella) böteslappar till chefen..