Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du opererats?
Och så slapp jag säga det till digFy, inte ok! Du får se till att ta det lugnt och ta hand om dig *ja, jag vet att jag inte är rätt person att säga det*
Ok. Förfärlig sjukdom.Nej, tack och lov. Min Crohns sitter i tjocktarmen och ändtarmen främst (en liten påverkan för några år sedan på den nedre delen av tunntarmen som konstaterades med kontraströntgen men den ansågs försumbar). Vid diagnosen hade jag symptom från munnen till ändtarmen.
Problemet med att operera mig är att det förmodligen inte skulle läka ihop med ändtarmen utan det skulle blir en stomi. Dvs de försöker så länge som möjligt med medicin.
Jag ska också nassa nu @LadyCovergirl kommer att somna med näsan i Thud! för femtielfte gången
Go' natt tråden.
Vi måste ju få se en bild på dig solbränd juFör att återgå till tråden har jag denna produktiva dag gjort följande:
1. Vaknat
2. Hämtat piller på Apoteket mot mina magproblem som plågat mig under semestern
3. Chockerat alla med hur solbränd jag är (alltså folk är liksom chockade på riktigt!).
4. Shoppat (kände ett behov efter att ha varit mer eller mindre shoppingbefriad i 10 dagar)
5. Haft ett jobbrelaterat möte
6. Jobbat (dvs ringat in 20 viktiga personer som jag ska bjuda in till ett event/en lyxig middag).
7. Druckit prosecco (ok detta kombinerade jag med punkt 6).
Hoppas att intresseklubben antecknade detta nu