Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att amputera mina fotleder, transplantera in en ny rygg, och byta ut mitt nervsystem.

Eller kanske skulle reklamera hela kroppen när jag ändå är igång ... :cautious:

Stor kram, @lil-sis! För exakt två (!!) år sen satt jag i samma väntan, även om det så fortfarande fanns hopp, och ja det är verkligen omänskligt!
Tänker på er med ljus och värme :heart

Gått två promenader idag, varav en innehöll backträning och "off road" och den andra rask takt med "armsving" så att cirkulationen i vänster axel /överarm kommer igång, vilket sen ledde till att jag faktiskt kunde äta med gaffeln i vänster hand utan problem :banana:

Klar i hallen :up: fortsätter till köket som också saknar 3 lister,fast den som peppade mig borde ha varit gentleman nog för att göra det åt mig :idea::angel: ,så hade jag sluppit stånka,stöna och utbrista i ett o annat fult ord,för att inte tala om hur tråkigt det är att mäta,såga och spika lister.

En sådan tölp.Bara lämna "goda råd" och sedan ge sig iväg:angel:

Blev lite flirtad med på fb av kollegan som jag har ett gott öga till. Blev efter en stund sjukt deppig då jag kom på att jag varken är smal eller snygg så det är ju egentligen ganska självklart att han inte är intresserad på riktigt. Om vi någonsin skulle komma i närheten av att komma till skott antar jag att jag skulle fega ur fullständigt och springa åt andra hållet.

Det är lite av ett helvete att ha extremt god självkänsla och ett självförtroende som inte ens existerar.

Kycklinggryta och ris intaget.
Ska göra kaffe snart .
Känner mig lite halvkass idag men vet inte om det är pga att höften värkte inatt eller bara att när all stress efter flytten släppte så blev jag lite smådålig.
Som tur var inget inbokat förrän onsdag så.

Nackdelen med audi är ,dyra i allt och krympt bagage utrymme. Men trevliga att köra och bra komfort (har som sagt jobbat på VAG)
Min Audi A6 Quattro har hela skuffen full med 4-hjulsdrift och med sina 174 hästkrafter så får den dra modiga 1500kg punkt.
Det är ett antiklimax på något vis, den drar dock oerhört bra.
Den är automatväxlad. 3-stegad med overdrive drar soppa som ett durkslag.

:yuck::yuck::turd: ger upp på listerna med 1 kvar på nedre toan,2 i köket.
Går o målar i badrummet så jag kan montera dom 3 skåpen när det torkat,om lusten att nygga ff finns kvar efter det så sätter jag mig antingen i soffan o väntar på att anfallet ska gå över eller så sågar jag några spånskivor också.
Mat känns som en bra ide oxå

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 144
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 136
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka