Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har gått säkert 6km längs stranden ikväll, helt ensamma.
Nu dricks det lite bubbel innan middagen.
Ser fram emot att krypa ner i jacuzzin på rummet innan läggdags som vanligt. Det kan vara den och bubblet som gör att jag sover helt orimligt mycket den här semestern.
Eller att jag var rätt sliten när jag for...

Har gått säkert 6km längs stranden ikväll, helt ensamma.
Nu dricks det lite bubbel innan middagen.
Ser fram emot att krypa ner i jacuzzin på rummet innan läggdags som vanligt. Det kan vara den och bubblet som gör att jag sover helt orimligt mycket den här semestern.
Eller att jag var rätt sliten när jag for...
A drömde om er i natt :heart

Nu delade en vän på facebook en bild där det är två som kramar varandra och på bilden står det:
"Den bästa sortens kram är den som får en att glömma precis allt, utom hur skönt det känns just nu."
Blir nog lite avis på det, då jag inte har någon jag kan krama så... :(

Nu delade en vän på facebook en bild där det är två som kramar varandra och på bilden står det:
"Den bästa sortens kram är den som får en att glömma precis allt, utom hur skönt det känns just nu."
Blir nog lite avis på det, då jag inte har någon jag kan krama så... :(
Kraaaaaaaaaaaam! :love::love::love::heart
(jag har inte heller någon att kramas med, men kom på att kramar nog vore bra träning för axeln, också :laugh:)

PS. Får jag bli din Facebook-vän? :bump:

Kraaaaaaaaaaaam! :love::love::love::heart
(jag har inte heller någon att kramas med, men kom på att kramar nog vore bra träning för axeln, också :laugh:)
glomp.gif

Det stör mig lite när jag ser andra dela sådana poster, för det påminner mig alltid om att jag inte har det och saknar det. Vilket leder till att jag blir lite deprimerad, en dag kanske.
Kramar sägs vara bra.

Slösade just 33 minuter av mitt liv på en film på Youtube om att vi alla är lade om att jorden är rund. För det ser ju alla att den inte är!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 155
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 317
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka