En dejtingsida? Vet inte hur det kan tolkas då.Är frågan seriöst ställd eller i ett lättsammare sammanhang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En dejtingsida? Vet inte hur det kan tolkas då.Är frågan seriöst ställd eller i ett lättsammare sammanhang?
En dejtingsida? Vet inte hur det kan tolkas då.
Jag fick frågan själv och blev lite ställd, mest kanske för att enligt profilen verkar bo i samma kommun som mig.Isf: "Lite finare, lite bättre" Lagom skämtsamt för en sån sida. Möjligen följt av en lättare beskrivning av mig.
A drömde om er i nattHar gått säkert 6km längs stranden ikväll, helt ensamma.
Nu dricks det lite bubbel innan middagen.
Ser fram emot att krypa ner i jacuzzin på rummet innan läggdags som vanligt. Det kan vara den och bubblet som gör att jag sover helt orimligt mycket den här semestern.
Eller att jag var rätt sliten när jag for...
Jag fick frågan själv och blev lite ställd, mest kanske för att enligt profilen verkar bo i samma kommun som mig.
Slutade med att jag skrev:Om det var jag så skulle jag ha svarat något lättsamt med lite information om mig själv (Dock tycker jag att det är en rätt fånig fråga på en dejtingsida.)
Kraaaaaaaaaaaam!Nu delade en vän på facebook en bild där det är två som kramar varandra och på bilden står det:
"Den bästa sortens kram är den som får en att glömma precis allt, utom hur skönt det känns just nu."
Blir nog lite avis på det, då jag inte har någon jag kan krama så...
Kraaaaaaaaaaaam!
(jag har inte heller någon att kramas med, men kom på att kramar nog vore bra träning för axeln, också )
Jaa, jag vet precis här finns ingen kramgo' heller, direkt...
Det stör mig lite när jag ser andra dela sådana poster, för det påminner mig alltid om att jag inte har det och saknar det. Vilket leder till att jag blir lite deprimerad, en dag kanske.
Kramar sägs vara bra.
Jäkla skit, blir väl till att antingen krama kudden eller försöka leta fram favorikramdjuret, inte mycket men bättre än inget kanske, eller kanske till och med krama sina egna knän?Jaa, jag vet precis här finns ingen kramgo' heller, direkt...
Mållgan kanske... *tröstäter godis*Jäkla skit, blir väl till att antingen krama kudden eller försöka leta fram favorikramdjuret, inte mycket men bättre än inget kanske, eller kanske till och med krama sina egna knän?
Ska nog gå och hämta lite mer choklad.Mållgan kanske... *tröstäter godis*
Hur kommer detta sig?PS. Får jag bli din Facebook-vän?