Min bil är grå ,blöt och skitig.Den var vit vid lunchtid.
Du får sluta flänga runt på de leriga skogsvägarna med den då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min bil är grå ,blöt och skitig.Den var vit vid lunchtid.
Helvetes röv. Jag hade precis en urmysig morgon. Tills hjärnan får för sig att bombardera mig med minnen/flashbacks/tankar om äckel-exet.
Antar att det innebär att det är dags att börja förbereda för förhöret i morgon och försöka komma ihåg datum och skit.
Undrar om "solutbrottet" påverkar här också. Har ingen täckning på telefonen.Det har tydligen varit ett jättestort strömavbrott i Dalarnajag märkte det när jag vaknade för klockan bredvid sängen blinkade men inte trodde jag att det varit så stort, det är inte vanligt här.
http://www.dt.se/allmant/dalarna/st...s-en-ljusboll-och-sa-bara-slocknade-allting-1
Undrar om "solutbrottet" påverkar här också. Har ingen täckning på telefonen.
Helvetes röv. Jag hade precis en urmysig morgon. Tills hjärnan får för sig att bombardera mig med minnen/flashbacks/tankar om äckel-exet.
Antar att det innebär att det är dags att börja förbereda för förhöret i morgon och försöka komma ihåg datum och skit.
Den var tydligen svår att få bort.Svära för att byta spindelled, ja då gör man fel om man inte byter den utan svordomar.