Sällskap?Hur kommer detta sig?
Fast... Jag tror att jag är en tråkig fb-vän, förvisso
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sällskap?Hur kommer detta sig?
Hur är man när man är en tråkig fb-vän?Sällskap?
Fast... Jag tror att jag är en tråkig fb-vän, förvisso
Haha, jag vet inte, men det känns som att det är såHur är man när man är en tråkig fb-vän?
Om någon frågar dig "vem är du" vad skulle du svara då?
Jag var inne på ett sånt svar också, blev förvisso något liknande i slutänden. Har inte fått svar på det än.Mig själv, inifrån och ut.
Varför känns det så? (Ja, riktigt strålande marknadsföring. )Haha, jag vet inte, men det känns som att det är så
Hmm... Vilken strålande marknadsföring av mig själv
Avd sorglig humor!Slösade just 33 minuter av mitt liv på en film på Youtube om att vi alla är lade om att jorden är rund. För det ser ju alla att den inte är!
Jag får en känsla att lite värme gör bilen blå igen. Du får ge bilen mer kärlek.Jag tittade precis genom fönstret mot parkeringen. Jag tror bestämd att någon har förstörd min fina blåa bil, den är nu vit istället för blå. Tror jag skal ringa polisen om det här...
Min bil är grå ,blöt och skitig. Den var vit vid lunchtid.Jag tittade precis genom fönstret mot parkeringen. Jag tror bestämd att någon har förstörd min fina blåa bil, den är nu vit istället för blå. Tror jag skal ringa polisen om det här...
Detsamma, säger den här tanten här me.Nu ska trötta och lite lätt fulla tanten gå och lägga sig: Go' natt tråden
Jag får en känsla att lite värme gör bilen blå igen. Du får ge bilen mer kärlek.
Nu ska trötta och lite lätt fulla tanten gå och lägga sig: Go' natt tråden
Detsamma, säger den här tanten här me.
Haha, vad roligt! Nåt spännande?A drömde om er i natt