Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan, det var inget roligt alls igår, grät mig till sömns, bara för att jag kom på hur ensam jag faktiskt är om man tar bort alla vännerna som finns på sociala medier... :(

glomp.gif

Nu har jag ätit choklad så hoppas det blir en bra dag idag.

Äter havregrynsgröt, inne i en sån period igen. Och jordgubbssylt jag gjorde på mina jordgubbar i somras :love: Att sniffa på den är att lukta på sparad sommar.
Behöver ta lite tag i mig själv och hur jag mår igen, sista veckan har varit jobbig. Ska fokusera på att göra de saker som får mig att må bra och ger energi, så stallet och hästarna på fm och så ska jag röja ut lite mer prylar i em. Gillar inte hur stökigt det är inne, är skönt att ta tag i det.

Äter frukost och funderar på vad hunden håller på med!
Som igår kväll gick vi ut på kvälls promenad mellan 22.30-23. Sen vaknar han och vill ut 2.30 och sen 6.30 och sen vid 9 igen.
Efter sista morgonpromenaden kan han klara sig huuuuur länge som helst typ. Vissa nätter vill han dessutom gå ut ungefär varannan timme, man blir ganska trött efter det.

Men vilken seg söndag :o rumpan har lixom vuxit fast i fotöljen...
Fast jag blev nyss förärad en kopp kaffe bredvid mig så jag blir kvar här en stund till :p:D
Jag tänker inte heller göra många knop idag, demontering och renovering av ett bromsok till en lastbil gick så bra igår så nu tar jag det lugnt och sörplar kaffe och tar reda på vad som döljer sig på ett helt gäng gamla hårddiskar som ska skrotas och som bara ligger och samlar damm. Jag tror inte det finns nåt som ska sparas på dom men bäst att tröska igenom dom för säkerhets skull. Den största är gigantisk, hela 25 Gb. :rofl:

Sol och en massa + grader,MEN för det finns ju alltid ett sådant,det blåser halv storm,så jag går en runda med hunden,sen tror jag att jag ska tapetsera i min walk in closet,så jag kan börja sortera o hänga upp alla kläder som nu är staplade överallt i mitt sovrum.

YES!!! Jag har äntligen fått till startsidan lite mer som jag vill ha det! Små justeringar kan man såklart alltid fixa, men nu tycker iaf jag det ser bättre ut. :banana:

@dobbis du fixar å donar så mycket, jag vill också få greja och kunna säga "jag ska tapetsera min walk in closet" :p Mvh *längtar till hus*

Ingen fara, det gick över :meh: det har börjat småsnöa igen :cautious:
Här blev det tvärtom: Snö först och sedan sol lite då och då. Jag är helt galen i solen såhär års.

Har jobbat ute i några timmar, så nu blir det frukostkaffe. Om det sedan är fortsatt sol fortsätter jag ute. Annars ska jag börja med tråktråkgörat att leta gamla kvitton.

YES!!! Jag har äntligen fått till startsidan lite mer som jag vill ha det! Små justeringar kan man såklart alltid fixa, men nu tycker iaf jag det ser bättre ut. :banana:

@dobbis du fixar å donar så mycket, jag vill också få greja och kunna säga "jag ska tapetsera min walk in closet" :p Mvh *längtar till hus*
Jag är inne på slutspurten av mitt 1 1/2 åriga renoveringsprojekt från ruckel till snyggt boende ,och det är nu det börjar ta emot och man vill bara få klart så man slipper skämmas när det kommer folk, och eftersom att jag flyttade in i det i okt 2015 utan att det var klart så ser det ff ut som en bomb slagit ner på flera ställen pga att mindre detaljer inte är klart o det blir en dominoeffekt på andra små saker,som det här med kläderna tex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 203
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 742
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat