oh, det där ser mysigt ut.Och dagens belöning
Tom tvätten fick flytta ut för torkning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
oh, det där ser mysigt ut.Och dagens belöning
Kanske det som gör att det blivit feber som gör ont? Jag vet faktiskt inte, men krya på dig, aldrig kul att va sjuk.Varför gör feber så ont?! Har bara 38 men min kropp värker och gör så ont överallt.
Kanske det som gör att det blivit feber som gör ont? Jag vet faktiskt inte, men krya på dig, aldrig kul att va sjuk.
Du får vila mycket, aldrig kul att få feber nä. Jag tror det går mycket skit nu för ca 2 veckor sedan hade jag feber och ingen röst, idag har jag bara hostan kvar, åkte på en lite grövre förkylning. Många på jobbet som är sjuka nu också.Har inte ont i kroppen annars så är väl nått skit som går. bara hoppas de går över fort
Tack
Influensan är som värst nu, sägs det.
Jag är glad att jag är vaccinerad.
Aha, visste jag inte. Men då innebär det att utevistelse under vinterhalvåret är bortkastat ur d-vitaminsynpunkt?Det är tiill och med 15 minuter som räcker MEN det är från typ april som solen står så pass högt att vi kan tillgodo göra oss D vitaminer från den.
Solen måste stå högt för att D vitaminerna inte ska försvinna av Ozonskiktet.
Härligt! Vad snyggt du har på din altan förresten! Till skillnad från vissa andraNär jag kom ut visade det sig att det inte blåste fullt så mycket som det lät innifrån.
Dagens arbete som ska vara runt hela tomten
Och dagens belöning
Jag är super avis på dom som kan somna direkt, jag vill också, men har jättesvårt att slappna av.
I princip ja.Har det alltid varit så?
Precis, därför tar jag det varje årDet jävliga är att du ändå kan få influensan men det bästa är att om det skulle inträffa så blir den lindrigare pga vacciinet.
Tack Insåg efter förra bilden att det var dags att städa undan därute,fast du ser inte vad jag har bakom ryggen.......host,harkelHärligt! Vad snyggt du har på din altan förresten! Till skillnad från vissa andra
Angående ditt staket: Är brädorna extremlånga eller ser det bara ut så? Jag behöver också hägna in trädgården och det där såg trevligt ut.