Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och dagens belöning
DSCN1302.jpg

Tom tvätten fick flytta ut för torkning.
oh, det där ser mysigt ut.

Har inte ont i kroppen annars så är väl nått skit som går. :( bara hoppas de går över fort
Tack :)
Du får vila mycket, aldrig kul att få feber nä. Jag tror det går mycket skit nu för ca 2 veckor sedan hade jag feber och ingen röst, idag har jag bara hostan kvar, åkte på en lite grövre förkylning. Många på jobbet som är sjuka nu också.

Känner mig som världens mest ickeönskvärda och övergivna människa som inte är ett skit värd, för någon :(
Men det blir väl så när man sitter ensam, bortglömd och oduglig mitt i urskogen.

Varit igång sen fem, kört morgonpass på sjukhuset efter kvällspass igår. Är helt slutkörd.
Har dåligt samvete med för att jag inte släpper upp ena hunden i sängen men han är så lortig... Dock ligger det redan en här som är ren....

När jag tog in hästen upptäckte jag att hon har dragit av sig en sko, igen. Morr!
Det blev en kort promenad och en massa mys istället för redig motion.
Sen fick jag tummen loss och fyllde bilen med en massa sopsortering som jag åkte iväg med direkt. Jag har plockat o pysslat för fullt här hemma ett tag, känns skönt att komma igång.
Nu får det nog bli lite mat, ska iväg och jobba natt om några timmar.

Det är tiill och med 15 minuter som räcker MEN det är från typ april som solen står så pass högt att vi kan tillgodo göra oss D vitaminer från den.

Solen måste stå högt för att D vitaminerna inte ska försvinna av Ozonskiktet.
Aha, visste jag inte. Men då innebär det att utevistelse under vinterhalvåret är bortkastat ur d-vitaminsynpunkt?

När jag kom ut visade det sig att det inte blåste fullt så mycket som det lät innifrån.
Dagens arbete som ska vara runt hela tomten
DSCN1303.jpg

Och dagens belöning
DSCN1302.jpg

Tom tvätten fick flytta ut för torkning.
Härligt! Vad snyggt du har på din altan förresten! Till skillnad från vissa andra :angel:

Angående ditt staket: Är brädorna extremlånga eller ser det bara ut så? Jag behöver också hägna in trädgården och det där såg trevligt ut.

Idag är en riktig skitdag. Allt bara ramlade över mig. Hoppas att förhöret i morgon går lätt. Men I wish antar jag..

Det jävliga är att du ändå kan få influensan men det bästa är att om det skulle inträffa så blir den lindrigare pga vacciinet.
Precis, därför tar jag det varje år :)
Har tack och lov klarat mig hittills, hoppas det fortsätter så.

Nu ska jag skriva ihop min bingolott! :D
Hoppas jag vinner, jag förtjänar det! :banana:

Härligt! Vad snyggt du har på din altan förresten! Till skillnad från vissa andra :angel:

Angående ditt staket: Är brädorna extremlånga eller ser det bara ut så? Jag behöver också hägna in trädgården och det där såg trevligt ut.
Tack :heart Insåg efter förra bilden att det var dags att städa undan därute,fast du ser inte vad jag har bakom ryggen.......host,harkel :D

Slanerna är 4,60m så det som saknas på dom sektionerna på bilden är mittstolpar,men det är enklare att bygga sektioner i låååååååååååååååånga längder och så sätta dit mitten senare.:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 256
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 874
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka