I princip ja.
Varje gång jag hör sånt så blir jag ännu mer tacksam för att jag har så lätt för att somna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I princip ja.
Vad olika det kan vara. Jag insåg inte det. Alls.Insåg efter förra bilden att det var dags att städa undan därute
Den enda gången jag vet att jag somnade snabbt var när jag hade varit vaken i två dygn. Vi var i Kina och sov inte mycket sista natten innan hemresam, det blev också världens åskväder samma natt. Flygplanet hem sov jag inte på heller. Så när jag väl kom hem hade jag i princip varit vaken i 48timmar. Minns att jag skulle krama mitt dåvarande x godnatt, sen minns jag inget och vaknade senare och undrade vart jag var. Då hade jag somna på hans sida sängen, i sömnen dessutom puttat ur honom ur sängen, sen när ja vaknade visste jag inte vart jag var först då jag inte är van vid att sova på den sidan och precis hemkommens osv, men den natten sov jag bra i alla fall.Varje gång jag hör sånt så blir jag ännu mer tacksam för att jag har så lätt för att somna.
Jättesnyggt!
Den enda gången jag vet att jag somnade snabbt var när jag hade varit vaken i två dygn. Vi var i Kina och sov inte mycket sista natten innan hemresam, det blev också världens åskväder samma natt. Flygplanet hem sov jag inte på heller. Så när jag väl kom hem hade jag i princip varit vaken i 48timmar. Minns att jag skulle krama mitt dåvarande x godnatt, sen minns jag inget och vaknade senare och undrade vart jag var. Då hade jag somna på hans sida sängen, i sömnen dessutom puttat ur honom ur sängen, sen när ja vaknade visste jag inte vart jag var först då jag inte är van vid att sova på den sidan och precis hemkommens osv, men den natten sov jag bra i alla fall.
Å mitt x var likadan som kunde somna var som helst när som helst, jag är så AVIS på sånt!Jag somnar i stort sett alltid så fort jag lagt huvudet på kudden. Kan dessutom sova var som helst och när som helst. Väldigt praktiskt på resor!
Å mitt x var likadan som kunde somna var som helst när som helst, jag är så AVIS på sånt!
FUUUUUUUSK!!Jag, min pappa och min dotter är likadana alla tre
Jag håller med. Totalt.FUUUUUUUSK!!
Svar Ja på både A o B,fast mina "huvud stolpar" sitter i stoplspjut sen sätter jag bara ner en 4 kantig stolpe i den,mellan stolparna är nersatt som hagstolp, med slägga o spett.Jättesnyggt!
Ursäkta frågor från Aldrig-byggt-staket-förut: Gör man på samma sätt som när man slår ner stolp till en hage? Och kan man använda "hagstolp"?
Aha, visste jag inte. Men då innebär det att utevistelse under vinterhalvåret är bortkastat ur d-vitaminsynpunkt?
Om man får färg av solen, betyder det att man kan tillgodogöra sig d-vitaminerna?
Jaha nu vet jag vad som hänt jag har tydligen hamnat på personen "restricted list".Är det någon här som vet ifall facebook vänner kan blocka andra facebook vänner från att se ett visst fotoalbum men ändå vara vänner?
Verkar som en av mina fb vänner har blockat mig på något sätt fast vi fortfarande är vänner, jag vet att vännen laddad upp bilder i fredags men jag kan inte se den? Känns lite obehagligt faktiskt.
Jaha nu vet jag vad som hänt jag har tydligen hamnat på personen "restricted list".
Har en känsla att det hänger ihop med ett blogginlägg jag laddade upp idag och han som är boven har säkert läst det och valt att blocka mig, jag gissar att han inte vågar stå för vad han gjort.Vet inte om det är samma funktion, men jag har vänner som ligger som Bekanta. När jag skriver något kan jag då välja att visa för "Vänner utom bekanta". Eller om jag laddar upp bilder.