Har en känsla att det hänger ihop med ett blogginlägg jag laddade upp idag och han som är boven har säkert läst det och valt att blocka mig, jag gissar att han inte vågar stå för vad han gjort.
Men helt seriöst - är ni 14 år gamla eller?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en känsla att det hänger ihop med ett blogginlägg jag laddade upp idag och han som är boven har säkert läst det och valt att blocka mig, jag gissar att han inte vågar stå för vad han gjort.
Jag tycker att mannens beteende så som @RedHyuuga beskriver i sitt blogginlägg är något helt annat. Misshandel?Men helt seriöst - är ni 14 år gamla eller?!
Öh va?Men helt seriöst - är ni 14 år gamla eller?!
Psykisk misshandel i så fall kanske, kommer inte bli kul att gå till jobbet efter det här. Jag är både orolig och rädd för vad som kommer hända och jag har en klump i magen nu.Jag tycker att mannens beteende så som @RedHyuuga beskriver i sitt blogginlägg är något helt annat. Misshandel?
Du ska blocka honom och händer nåt mer prata med chefen.Psykisk misshandel i så fall kanske, kommer inte bli kul att gå till jobbet efter det här. Jag är både orolig och rädd för vad som kommer hända och jag har en klump i magen nu.
Det känns som om allt är mitt fel, fast det var han som började, nu vet jag inte ens om det går att gottgöra eller om det är kört för alltid...Jag hade inte ens brytt mig om något sånt, så alla är vi olika. Hade någon skrivit så där om mig på nätet så hade jag också blockat den personen.
Det blev liksom så stort av något litet.
Jag vill inte byta jobb pga av honom, jag trivs med mitt jobb och chefen tar nog hans sida för han har jobbat där längre än mig...Du ska blocka honom och händer nåt mer prata med chefen.
Så här kan du inte ha det. Känns ju som om det blir mer hela tiden
Om du inte har något som håller dig kvar så föreslår jag en flytt och starta allt på nytt! Det tror jag att du skulle må bra av på många sättJag vill inte byta jobb pga av honom, jag trivs med mitt jobb och chefen tar nog hans sida för han har jobbat där längre än mig...
Det känns som om allt är mitt fel, fast det var han som började, nu vet jag inte ens om det går att gottgöra eller om det är kört för alltid...
Förvisso är det som står i blogginlägget en sann händelse.
Det var så himla onödigt då han visste att jag skulle till kiropraktorn men ändå ska han först knuffa mig å sedan fälla mig, å innan han fällde mig fick han det att se ut som om att han skulle ge mig en kram, snacka om besvikelse att bli fälld istället.Jag har inte hela eran historia så jag kan inte uttrycka mig om detta.
Att det som stod i blogginlägget är sant förstår jag med men det är en liten fjantig sak i mina ögon. Ett krokben och människan fångar upp dig så du inte dimper i backen upplever inte jag som allvarligt.
Har för mycket som håller mig kvar tyvärr. Mamma har redan tjatat att hon tycker jag ska flytta hem...Om du inte har något som håller dig kvar så föreslår jag en flytt och starta allt på nytt! Det tror jag att du skulle må bra av på många sätt
Vad håller dig kvar? Hästen kan du ta med digHar för mycket som håller mig kvar tyvärr. Mamma har redan tjatat att hon tycker jag ska flytta hem...
Det säger mamma också att det finns både jobb och stall hemma, men det är mer ridkompisarna, tränaren det där som tar tid att bygga upp nytt, nätverket. Ska nog lösa det här på något sätt.Vad håller dig kvar? Hästen kan du ta med dig
Jag kommer få skit för det här, men någon måste säga det, VÄX UPP!Det var så himla onödigt då han visste att jag skulle till kiropraktorn men ändå ska han först knuffa mig å sedan fälla mig, å innan han fällde mig fick han det att se ut som om att han skulle ge mig en kram, snacka om besvikelse att bli fälld istället.
Häpp! Här springer jag förbi!