Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en känsla att det hänger ihop med ett blogginlägg jag laddade upp idag och han som är boven har säkert läst det och valt att blocka mig, jag gissar att han inte vågar stå för vad han gjort.

Jag hade inte ens brytt mig om något sånt, så alla är vi olika. Hade någon skrivit så där om mig på nätet så hade jag också blockat den personen.

Det blev liksom så stort av något litet.

Psykisk misshandel i så fall kanske, kommer inte bli kul att gå till jobbet efter det här. Jag är både orolig och rädd för vad som kommer hända och jag har en klump i magen nu.
Du ska blocka honom och händer nåt mer prata med chefen.
Så här kan du inte ha det. Känns ju som om det blir mer hela tiden

Jag hade inte ens brytt mig om något sånt, så alla är vi olika. Hade någon skrivit så där om mig på nätet så hade jag också blockat den personen.

Det blev liksom så stort av något litet.
Det känns som om allt är mitt fel, fast det var han som började, nu vet jag inte ens om det går att gottgöra eller om det är kört för alltid...

Förvisso är det som står i blogginlägget en sann händelse.

Huvudvärken ville inte riktigt ge sig och barnet var alldeles speedad av lycka över att ha kusinen här, så mamma och jag gav upp. A får sova där i natt och jag får försöka kurera huvudet i min ensamhet. Det är viktigare att jag tar mig till praktiken imorgon än att hon är på dagis.
Så nu ligger jag i ett varmt BAD med öppet fönster över mig så att jag får frisk luft. Känner redan hur kroppen börjar slappna av :up:

Jag kan inte låta bli, även om jag tycker det är synd att tråden sa gå till det här sidospåret.

@RedHyuuga Är detta samma kollega som du berättar om i blogginlägget innan det du länkar till?

Det känns som om allt är mitt fel, fast det var han som började, nu vet jag inte ens om det går att gottgöra eller om det är kört för alltid...

Förvisso är det som står i blogginlägget en sann händelse.

Jag har inte hela eran historia så jag kan inte uttrycka mig om detta.

Att det som stod i blogginlägget är sant förstår jag med men det är en liten fjantig sak i mina ögon. Ett krokben och människan fångar upp dig så du inte dimper i backen upplever inte jag som allvarligt.

Jag har inte hela eran historia så jag kan inte uttrycka mig om detta.

Att det som stod i blogginlägget är sant förstår jag med men det är en liten fjantig sak i mina ögon. Ett krokben och människan fångar upp dig så du inte dimper i backen upplever inte jag som allvarligt.
Det var så himla onödigt då han visste att jag skulle till kiropraktorn men ändå ska han först knuffa mig å sedan fälla mig, å innan han fällde mig fick han det att se ut som om att han skulle ge mig en kram, snacka om besvikelse att bli fälld istället.

Häpp! Här springer jag förbi!
20160221_161644_56c9f67fe087c34414da46e7.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 286
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråd