Häpp! Här springer jag förbi!
Men va f*n...
(ja, groteskt sotis, här regnar det på tvären)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häpp! Här springer jag förbi!
Men va f*n...
(ja, groteskt sotis, här regnar det på tvären)
varmt BAD
Ja, jag vet att han behöver växa upp.Jag kommer få skit för det här, men någon måste säga det, VÄX UPP!
Det gällde digJa, jag vet att han behöver växa upp.
Det är jätteskönt! Fyllde precis på med hett vattenI ett anfall av svaghet lovade jag (nästan) att inte prata om sådant mer, men jag kan väl få säga att det låter underbart i alla fall
Det är han som drar ner mig till den nivån och jag har redan växt upp, så du behöver inte vara orolig.Det gällde dig
Det är han som drar ner mig till den nivån och jag har redan växt upp, så du behöver inte vara orolig.
Heja!Ska duscha och packa inför imorgon, tänkte ta gymmet innan jobbet, dvs ska vara där kl 5
Tveksamt med tanke på att du ältat det hela helgen i inlägg efter inlägg.Det är han som drar ner mig till den nivån och jag har redan växt upp, så du behöver inte vara orolig.
Då får det väl vara så, men jag vet att jag har växt upp även om andra säkert har tusen andra åsikter.Tveksamt med tanke på att du ältat det hela helgen i inlägg efter inlägg.
Det är han som drar ner mig till den nivån och jag har redan växt upp, så du behöver inte vara orolig.
Nu får det bli vår. Jag har plockat ner adventsstjärnorna i köket idag..
Regn på snön är lovande.
Äh, vi har julgardiner kvar på jobbetOh skit är det dags att plocka ner dom