Det känns som jag gräver ner mig mer och mer, en kille sa att jag och en annan tjej var lika mycket värd för honom. Ändå så stöter han bort mig så jag blir utanför. Det var han som slutade följa mig på facebook, men följer fortfarande henne. Han gillar precis allt hon lägger upp, jag har lagt upp samma saker tidigare men det gillade han aldrig.
De har förvisso känt varandra i 4 år och jag och han 2 år. Henne känner jag knappt, då hon vart mammaledig.
I onsdags eftermiddag fika jag tillsammans med killen, det var då han fällde mig så jag ramlade. Sen på torsdagen, var då han och den är tjejen höll på och flamsade runt inför alla och han drog ner henne i hans knä.
Det var då jag ignorerade honom och han försökte vid tre tillfällen få kontakt med mig på den kvällen.
Ja, jag kände mig nog lite sårad och utanför, då jag också vill ha det som de verkar ha. Jag kanske retar mig lite att hon flörtar runt med honom och hon ändå har en sambo som hon har två barn med, och så håller hon på med honom ändå.
Det är andra kollegor som reagerat på hur flörtig hon är, det känns inte bra. För ett tag sen var hon väldigt mån om att jag och den här killen skulle bli ett par, men nu verkar det inte alls vara så längre. Jag vet inte alls vad som hänt. Jag hade önskat att jag hade ett överflöd av verkliga vänner så det inte gjort så ont att mista en.....