Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ar harligt att fa saker gjorda har. Ett par Mexicaner tvattar just var husvagn. Det pratar, skrattar och sjunger (!) sa man blir riktigt glad av att hora det. :love:

Det ar lika dant hos tandlakaren jag gatt hos. Det skrattas och pratas som skjutton, musik spelas och alla verkar glada. Jag ar mest glad over priset :angel: som var en brakdel mot det kostnads forslag jag fick i Sverige i hostas.

@Ninnurur :heart

Jag har det bra! Argumentationer med parken framför hela kontoret som jag vann (utan att gråta :D), logistik problem (typiskt Asia problem, där folk aldrig säger allt på en gång utan infon kommer när det känns för det, ofta när den hade behövts flera veckor eller månader innan). Det är torka i parken så knappt några individer ute i vissa av mina transects.

Typiskt fältarbete med andra ord, spenderade veckan på 2700 m (eller var ner och upp varje dag mellan 2200-2900m ofta ett flertal gånger per dag också). Börjar få fina benmuskler och en rumpa som inte går av för hackor ;)

Behövde tydligen inte oroa mig för att vara dålig på att dejta/få tag på killar heller. Har en dejt med en Italienare senare idag, igår friade han (på skämt) med: "I like you without twigs in your hair if you want to like marry me" :love:. Han är ekolog han med så helt ok med att man ibland inte har duschat på någon vecka, är täckt i lera eller har tappat bort sin hårborste och inte lyckats reda ur rufset på en vecka (idag typ).

Har tyvärr inte lyckats läsa igenom och se vad ni alla har för er, är tillbaka i Singapore i April med bättre internet dock så det blir nog catch up då. Kram på er alla och kör hårt med ert badassery :heart:heart

Är trött, det blev sent igår. Aiolin som jag bjöd på blev skojig. Upptäckte att jag inte hade vanlig vinäger hemma, så jag fick ta balsamico. Såg ut som moccamousse :D

Nu snöar det IGEN. Och blåser. Ingen sol. Jag skulle behöva tanka sol, hör se´n vädergudar.

Ska snart ut och såga ner småträd, så getterna har att gnaga på i veckan. Hoppas det piggar upp för jag är mer än lovligt seg.

Godmorgon tråden! Jag väcktes nyss av en studsande tjej som hojtade att idag kommer hennes störstkusin hit! :love: :bump: men jag har sovit 9,5 h så det gjorde inget att bli väckt :angel: :D

Helvetes röv. Jag hade precis en urmysig morgon. Tills hjärnan får för sig att bombardera mig med minnen/flashbacks/tankar om äckel-exet.
Antar att det innebär att det är dags att börja förbereda för förhöret i morgon och försöka komma ihåg datum och skit.

Helvetes röv. Jag hade precis en urmysig morgon. Tills hjärnan får för sig att bombardera mig med minnen/flashbacks/tankar om äckel-exet.
Antar att det innebär att det är dags att börja förbereda för förhöret i morgon och försöka komma ihåg datum och skit.

:heart

Styrka till dig
feminism.jpeg

God morgon. Sovit hela natten, skönt! Har de senaste dagarna vaknat vid halv fyra eller halv fem för att gå på toa :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Vikt och hälsotråd 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka