Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vadat runt på vovve-promenad, jag gick på det som var halvplogat, galen vovve sprang/hoppade runt i skogen i 60-70 cm djupsnö och tyckte det var jättekul :cautious: Nu sover hon... jag ska gå och koka kaffe tror jag :d
Dagen började med att bästa muraren var här och tittade på det som behöver göras för att installera tillbaka en vedspis i köket - det kommer att bli superfint :up: Nu längtar jag 3-4 veckor fram i tiden, när dom kommer och påbörjar jobbet. Att behöva vänta är dock inte min starka sida... :arghh::o

Vadat runt på vovve-promenad, jag gick på det som var halvplogat, galen vovve sprang/hoppade runt i skogen i 60-70 cm djupsnö och tyckte det var jättekul :cautious: Nu sover hon... jag ska gå och koka kaffe tror jag :d
Dagen började med att bästa muraren var här och tittade på det som behöver göras för att installera tillbaka en vedspis i köket - det kommer att bli superfint :up: Nu längtar jag 3-4 veckor fram i tiden, när dom kommer och påbörjar jobbet. Att behöva vänta är dock inte min starka sida... :arghh::o
Vad ska du ha för spis? Ny eller gammal?

mvh
stolt ägare till en kokhet Norrahammar 18-27 :D

Vad ska du ha för spis? Ny eller gammal?

mvh
stolt ägare till en kokhet Norrahammar 18-27 :D
Gammal såklart! :D Köket ska tillbaka till fornstora dagar :up:

Bifogade filer

• 3599826172.webp
    3599826172.webp
    143,6 KB · Visningar: 33
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar