Ska nog passa på att slänga lite skräp idag. Det börjar bli fullt i kassarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här snöar det. Vilket är fullständigt onödigt.Hästarna går nakna i lilla hagen och letar grässtrån och jag har fyllt på vatten o lagat foderbordet som de gått lös på inatt. Nu frukost innan hästarna får mat och tunnare täcken på.
Här snöar det. Vilket är fullständigt onödligt.
Vi har redan alldeles för mycket.
Vad ska du ha för spis? Ny eller gammal?Vadat runt på vovve-promenad, jag gick på det som var halvplogat, galen vovve sprang/hoppade runt i skogen i 60-70 cm djupsnö och tyckte det var jättekul Nu sover hon... jag ska gå och koka kaffe tror jag
Dagen började med att bästa muraren var här och tittade på det som behöver göras för att installera tillbaka en vedspis i köket - det kommer att bli superfint Nu längtar jag 3-4 veckor fram i tiden, när dom kommer och påbörjar jobbet. Att behöva vänta är dock inte min starka sida...
Gammal såklart! Köket ska tillbaka till fornstora dagarVad ska du ha för spis? Ny eller gammal?
mvh
stolt ägare till en kokhet Norrahammar 18-27
Gammal såklart! Köket ska tillbaka till fornstora dagar
Ska nog passa på att slänga lite skräp idag. Det börjar bli fullt i kassarna.
Ha! Ni har lite jämfört med oss! Och det snögar här också...
FIN!!Gammal såklart! Köket ska tillbaka till fornstora dagar
Grattis!!Nu är äntligen väntan över. Hindersprövningen är klar och godkänd
Dumt att jag inte kollade den här tråden tidigare Du hade ju kunnat få passa Ammo om du nu var ledig - han fungerar i snö medDet där vädret bråkar. Först massa hagel och nu massa snö, trots plusgrader