Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar skidorna och dricker choklad.
Ska låte mobilen ladda när jag glor sen blir det en sväng i duschen för att åka och handla, tror det blir på andra sidan stan där ögongodiset jobbar men han är ju gift så inget intressant men lite snygg är han allt. :crazy:

Gått en jättemysig promenad med maken och vovven innan idag. Halt och jävligt så vi gick armkrok nästan hela rundan som ett gammalt par :D :love:

Fixat middagen för ikväll med så slipper jag stå med det då. Försteman vid spisen denna veckan då maken jobbar kväll :wtf:
Han har fått för sig att vi ska åka och provköra 2 bilar imorgon :cautious: Inte helt laddad för det projektet men han följer ju med mig till ge-kås så får väl följa med och provköra bilar med ett leende då :p

Är du vegetarian?
:)

(tänker osökt på en kvällstidningsrubrik för många år sedan. "döda djur i maten".
Som köttätare är jag innerligt tackisam för att de inte är vid liv när jag ska äta....)

Stämmer!

Haha, det har du rätt i! :laugh: Vore "snäppet värre" med levande, eller ja ostron är väl levande? Fast de är väl också ganska lätta att bli magsjuk utav?

Håret klippt
DSC_0192.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 517
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar