Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allergier? Nåt ni inte gillar? Nåt ni gillar jättemycket?Jag läste det som att du undrade om vi ville ha hem en frys till . Matlådor vore rent fantastiskt
Blinkade du?Tusan då! @supersonic
Ska leta rätt på ett kort som visar storleksskillnaden på dem haha
Jag menade en frys fylld med matlådorJag läste det som att du undrade om vi ville ha hem en frys till . Matlådor vore rent fantastiskt
Men fyy vilken dag, folkKan någon vänlig själ fixa en ny tråd? Jag är slutkörd, mjukstart på helgens tävling idag, välbehövligt kan jag känna eftersom tekniken strulade en del. Men vad gör man åt människor som strular? En skällde ut mig och hävdade att jag hade släpat hens barn genom hela korridoren och skällt ut hen. Jag tog barnet i tröjan och sa kom, vi ska titta på en sak Barnet och jag kommer mycket väl överens och jag har haft många och långa samtal med barnet, den andra föräldern är den som brukar vara på plats. Barnet hörde av sig till mig och bad om ursäkt på sin förälders vägnar
Sen fick en annan förälder totaltutbrott och härjade om en massa saker. Jag vet att personen har jobbigt i sitt privatliv och till viss del har hen rätt i en del av kritiken men man beter sig inte på det sättet och i den miljön. Hade det bara varit vuxna, men nu kom en massa barn i kläm och det är inte okej.
Det finns en hel allergilista. Kan inte ens allt i huvudet, så får leta upp den imorgon (det brukar dock inte krävas något konstigt eller lusläsning av innehåll)Allergier? Nåt ni inte gillar? Nåt ni gillar jättemycket?
Jag önskar så att jag kunde hjälpa dig men avståndet är för långt. Finns det nåt jag kan göra på avstånd så hojta gärna till!Vet ingen som har tid tyvärr
Är det coca Cola i glaset?Relaterar tog det lilla glaset idag
Visa bifogad fil 11280
Aldrig dricker inte Cola. Vinet/Ernst hade dock tyvärr surnat till så det mesta gick i vaskenÄr det coca Cola i glaset?
Konstigt att tänka sig att överpositiva Ernst ens kan surna.....Aldrig dricker inte Cola. Vinet/Ernst hade dock tyvärr surnat till så det mesta gick i vasken
Eller hur!Konstigt att tänka sig att överpositiva Ernst ens kan surna.....