Alltså det här med egna barn och andras ungar. Hur svårt är det att förstå att man måste stänga dörren ordentligt efter sig? Att man inte går in med skor? Att man inte slänger ytterkläder på hallgolvet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är rustad för att starta hotell !!Jag ljög,hittade 4 örngott till
Uppenbarligen ,helt sjukt !@dobbis Du kan bädda åt halva Buke snart
Bra förslag,eller börja väva mattorDu är rustad för att starta hotell !!
Det ska jag laga imorgon om jag orkarVarje gång jag gör ugnsstekt falukorv så tänker jag att "det här borde man äta oftare"! Det är ju en delikatess tillsammans med potatismos/rotfruktsmos....
Men sedan glömmer jag bort det igen - så det blir inte så ofta....
SItter och tittar ut pa en solig dag igen medan mandeltraden blommar overallt har i centrala Californien. I gar kvall fick jag lara mig en hel massa om mandeltrad Att det finns en hel massa olika sorter som har lite olika notter och blommar lite olika tidigt eller sent, men de blommar alla samtidigt sa det handlar bara om dagars skillnad.
Jag har ocksa lart mig att just det har omradet ar varldens storsta mandel producent ... att mandeltraden planteras i vinkel, ser ur konstigt ut, for vinden's skull. VInden knuffar dem raka ... och att alla mandel trad ar "grafted" pa en mycket kraftigare rotstock. Och att mandeltrad maste polineras av bin ... sa om alla bin forsvinner blir varlden utan mandel ocksa.
Haha det har vart så osäkert allt så jag måste smälta det lite innan jag kommer till det romantiska stadiet blir en liten vigsel, bara mamma, min barndomsvän och en vän till I.
Jag tycker det låter perfekt. Min man och jag hade inte mycket större än såHaha det har vart så osäkert allt så jag måste smälta det lite innan jag kommer till det romantiska stadiet blir en liten vigsel, bara mamma, min barndomsvän och en vän till I.