Var är @cili ?
Hon skrev på barnforumet tidigare idag iaf! Verkade ok med Sparven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är @cili ?
Ligger i sängen på sjukhuset och överväger att låta sambon bli ensamstående pappaVar är @cili ?
Ligger i sängen på sjukhuset och överväger att låta sambon bli ensamstående pappa
Ligger i sängen på sjukhuset och överväger att låta sambon bli ensamstående pappa
Jag skulle vilja ha en semla men vet inte var det går att köpa bara en semla. Överallt där jag ser semlor säljas, är det två per förpackning. Att köpa styckvis verkar inte gå.
På café, om du har något i närheten. Annars får du väl köpa två och äta en imorgon?Jag skulle vilja ha en semla men vet inte var det går att köpa bara en semla. Överallt där jag ser semlor säljas, är det två per förpackning. Att köpa styckvis verkar inte gå.
På ett konditori finns det säkert
Jag har 2,5 mil till närmaste konditori och de har nog hunnit stänga vid det här laget. Det är inte så ofta jag åker förbi där och det känns dumt att köra 5 mil bara för en semla. Något café vet jag inte om det finns.På café, om du har något i närheten. Annars får du väl köpa två och äta en imorgon?
På frosth i lindeJag skulle vilja ha en semla men vet inte var det går att köpa bara en semla. Överallt där jag ser semlor säljas, är det två per förpackning. Att köpa styckvis verkar inte gå.
Jo vid stripa gruvaJag har 2,5 mil till närmaste konditori och de har nog hunnit stänga vid det här laget. Det är inte så ofta jag åker förbi där och det känns dumt att köra 5 mil bara för en semla. Något café vet jag inte om det finns.
Jag har 2,5 mil till närmaste konditori och de har nog hunnit stänga vid det här laget. Det är inte så ofta jag åker förbi där och det känns dumt att köra 5 mil bara för en semla. Något café vet jag inte om det finns.