Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittade på auktionssommar och blev sugen på att besöka någon auktion i sommar, det har tagit lite tid eftersom mina kära föräldrar ofta fråga om vi skulle med på en utflykt och 9 gånger av 10 betydde det auktion eller loppis. :cautious: Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och först väntat på dem och sen helt hopkrupen för att deras auktionsfynd skulle få plats, pappa lagade det mesta och en sommar hade vi två tv-apparater i sommarstugan, den ena för kanal ett och den andra för kanal två. :crazy::rofl:
Så jag tänker inte släpa med mig barnen och jag tänker inte köpa onödigt stora saker bara för att de är billiga. :angel:

Jag är inte van att sitta ner såhär mycket på en dag :cautious:
Nåja, snart är sprinten slut och då ska unga fröken lägga sig. Jag ska fortsätta titta i ett par timmar till.
Imorgon är jag egentligen ledig men ska in till jobbet för handledning med psykoterapeut. I övrigt stallet och OS, inga överraskningar alltså :p

Tittade på auktionssommar och blev sugen på att besöka någon auktion i sommar, det har tagit lite tid eftersom mina kära föräldrar ofta fråga om vi skulle med på en utflykt och 9 gånger av 10 betydde det auktion eller loppis. :cautious: Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och först väntat på dem och sen helt hopkrupen för att deras auktionsfynd skulle få plats, pappa lagade det mesta och en sommar hade vi två tv-apparater i sommarstugan, den ena för kanal ett och den andra för kanal två. :crazy::rofl:
Så jag tänker inte släpa med mig barnen och jag tänker inte köpa onödigt stora saker bara för att de är billiga. :angel:

Jag vet en auktion som är värd ett besök... :angel: :D

Jag skulle vilja ha en semla men vet inte var det går att köpa bara en semla. Överallt där jag ser semlor säljas, är det två per förpackning. Att köpa styckvis verkar inte gå.

Sett på flera ställen, typ ICAn och Coops, att de i vissa av de där förpackningarna för två bara har packat en semla

Kollat på bilder på min förra ponny. Skulle jag inte gjort. Saknar honom något hemskt :(
Försöker förtränga att han ens funnits men ibland blir det för svårt.

Enormt trött fast klockan inte är mycket och jag färdig redan med alla bestyr.

Nu ska jag värma lite nyponsoppa, dricka kvällste och se på farmen och torpet. Lagom nivå på kvällen mao :p

Proffesorn är lite rolig. Tog in ett täcke jag ska sy fast svanstemmen och nu har han lagt sig på täcket. Så nu får jag vänta med syeriet :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 511
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar