Barnet har borstat tänderna och nu ska vi kolla klart på sprinten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kramLigger i sängen på sjukhuset och överväger att låta sambon bli ensamstående pappa
Ligger i sängen på sjukhuset och överväger att låta sambon bli ensamstående pappa
Tittade på auktionssommar och blev sugen på att besöka någon auktion i sommar, det har tagit lite tid eftersom mina kära föräldrar ofta fråga om vi skulle med på en utflykt och 9 gånger av 10 betydde det auktion eller loppis. Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och först väntat på dem och sen helt hopkrupen för att deras auktionsfynd skulle få plats, pappa lagade det mesta och en sommar hade vi två tv-apparater i sommarstugan, den ena för kanal ett och den andra för kanal två.
Så jag tänker inte släpa med mig barnen och jag tänker inte köpa onödigt stora saker bara för att de är billiga.
Tänkte faktiskt på dig, i sommar ska jag väl kunna åka och hälsa på folk lite mer utan att vara låst på hemmafronten, det enda som låser i sommar är förhoppningsvis en valp men den borde maken och barnen lyckas få att överleva ett dygn utan mig.Jag vet en auktion som är värd ett besök...
Jag skulle vilja ha en semla men vet inte var det går att köpa bara en semla. Överallt där jag ser semlor säljas, är det två per förpackning. Att köpa styckvis verkar inte gå.
Exakt vad jag tänkte säga du får jättegärna hojta när du vet datum!Jag vet en auktion som är värd ett besök...
@tornblomma Glömde att posta igår, men la det på lådan innan tömning idag!