Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon alla.

Jag är typ vaken men idag har jag jäkligt ont i sidan pga av att sambon mitt i natten får för sig att flytta runt och tar tag i min sida för att trycka ifrån. Hela hans vikt på revbenen vart inte najs att vakna med kan jag säga. Sovit oroligt efter det med mycket konstiga drömmar om kryssningar och att han flirta med en annan för att jag ville sova. Hängde inte riktigt med i den själv kan jag erkänna :D

Bäst han köper en cola zero nu på alla hjärtans dag och allt... Just saying

Stort möte idag så mascara ska straxs slabbas på :D

Trött, tröttare, Angua.. .
Sovit som en stock men det var stressigt igår så det spiller över på idag. Skönt nog har jag inget att stressa över idag vad jag vet :)
Så hoppas jag få leverans på mitt foder och strö idag eller i morgon.. Vet att det är redo att köras ut. Vore skönt att slippa köpa mer dyrt foder och strö.på butiken men måste nog göra det ändå :meh:

Luftrören piper, huvudet värker, ipaden ramlade ner på dotterns tår så hon fick ont och skärmen sprack och idag åker resten av familjen till LA. Oh the joy of being me... :banghead:

Nu ryker håret!

Bifogade filer

• 57975DBF-B54A-4DFB-87FC-3F58082B3AFE.webp
    57975DBF-B54A-4DFB-87FC-3F58082B3AFE.webp
    123,5 KB · Visningar: 76
Fettisdag igår men var ute och trampade runt. Funderar på om det ska bli en semla idag istället. Har sån fruktansvärd lust att göra char sui och frysa in. Köpte tom särskilda såser igår på Asian market men upptäckte att jag glömt hälften :meh: Desstom ungefär hundra olika recept och vill göra en stor sats och ingen aning om vilken som faktiskt är den godaste. Fasiken också. :mad:

Nyss lämnat av minstingen på fsk och stora ska äta frukost. Hovis är inbokad till ikväll för att kolla om det kan vara en hovböld.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 511
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar