Så snyggt på dig!Och efter:
Lite väl välkammat men med min egen styling på det så tror jag denna frisyr blir grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snyggt på dig!Och efter:
Lite väl välkammat men med min egen styling på det så tror jag denna frisyr blir grym!
Har du färgat håret mörkare?Och efter:
Har du färgat håret mörkare?
Så snyggt på dig!
Bra filosofi där!Alla borde äta semla. Alltid. Eller ja, ofta iaf. Eftersom semla är livet.
Tycker du var smashing i långt hår men du passar ju bra i kortare med!Nej, det är ljuset! Sen var ju håret lite solblekt på längderna som klipptes bort!
Kan man ha två magsjukor samtidigt tro?
Återhämtar mig efter måndagens magsjuka och fick igår ta hand om min lilla systerdotter som blivit febrig på förskolan. Eftersom det var hon som smittade mig med magsjukan tänkte vi att det inte var någon fara, hon skulle inte kunna åka på min magsjuka. Det visade sig att hon hade fått magsjuka igen
Kommer jag åka på en ny innan jag ens har hämtat mig från i måndagens?
Mår såklart illa idag men tror att det är för att jag inte har ätit ordentligt sen i söndags och alltså är hungrig men inte vill äta. Eller så är det ny magsjuka
Jag tycker det. Sen är det kanske inte något att btgga sin diet runt men...Bra filosofi där!
Utkämpar en svår inre strid. Jag låg hemma i migrän i går, vd:n bjöd hela företaget på semla och det finns två kvar i kylen ...
Tänkte faktiskt på dig, i sommar ska jag väl kunna åka och hälsa på folk lite mer utan att vara låst på hemmafronten, det enda som låser i sommar är förhoppningsvis en valp men den borde maken och barnen lyckas få att överleva ett dygn utan mig.
Exakt vad jag tänkte säga du får jättegärna hojta när du vet datum!
Ja det är så det går runt på avdelningarna tyvärr, man återsmittas. 36 timmar efter sista gången man kräkt eller var dålig i magen anses man smittfri.
Man kan bli smittad av samma igen. Träffar du någon som spytt/haft diarré inom 36 timmar så mest troligt blir du sjuk även om du redan haft det. Det är dock inte luftburet utan man måste få kroppsvätska på sig (nysning/hostning/torka upp annans "olycka" etc).Kan man alltså bli smittad igen med samma magsjuka? Eller skapas det nya som sprids mellan de som redan har haft den första?
Man kan bli smittad av samma igen. Träffar du någon som spytt/haft diarré inom 36 timmar så mest troligt blir du sjuk även om du redan haft det. Det är dock inte luftburet utan man måste få kroppsvätska på sig (nysning/hostning/torka upp annans "olycka" etc).
Än har jag inte trillat dit! (Troligen pga att min närmaste chef bjuder på Alla hjärtans-godis ... )Go on, you know you want to...
Nog för semla kan vara gott var 3:e år typ, men jag kan lika bra vara utan för jag tycker att det finns roligare saker för den mängden onyttigheter som man kan äta mera av och få i sig mindre.Än har jag inte trillat dit! (Troligen pga att min närmaste chef bjuder på Alla hjärtans-godis ... )
Alltså egentligen är jag mer än nöjd med en minisemla. Önskar att det inte fanns annat att köpa.Nog för semla kan vara gott var 3:e år typ, men jag kan lika bra vara utan för jag tycker att det finns roligare saker för den mängden onyttigheter som man kan äta mera av och få i sig mindre.
Med andra ord: man kan moffa mer och ha mindre dåligt samvete