Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ät semla kvinna!Utkämpar en svår inre strid. Jag låg hemma i migrän i går, vd:n bjöd hela företaget på semla och det finns två kvar i kylen ...
De är väl till för att ätas?Utkämpar en svår inre strid. Jag låg hemma i migrän i går, vd:n bjöd hela företaget på semla och det finns två kvar i kylen ...
Tack för stödet till en som behöver tappa uppemot en tio kilo!
Ja men jag åt en i lördags ocksåÄsch, en gång får man synda.
/Sthu som också behöver tappa tio kilo men åt en stor nutellasemla igår.
Ja men jag åt en i lördags också
Ja, det är ju sant!Äääh, det var ju länge sen!
Börjar få slut på argument nu ju Det är gott?
Jag har fikat med semla eller tårta varje dag sen i fredags. Mina jeans krymper i byrån.Tack för stödet till en som behöver tappa uppemot en tio kilo!
Varje dag?Jag har fikat med semla eller tårta varje dag sen i fredags. Mina jeans krymper i byrån.
Ja! Okej min älskade fantastiska pappa fyllde jämt i lördags så helgen har ju sin förklaring men måndag var bara för att SEMLAVarje dag?
Min semla i lördags var också hos mina föräldrar, jag köpte med mig för att fira min födelsedag som var för ett tag sedan. Även min syster och svåger kom, och jag har ALDRIG sett min svåger så lycklig över att se mig. Han hade nämligen föreslagit semla under förmiddagen men syrran hade vägratJa! Okej min älskade fantastiska pappa fyllde jämt i lördags så helgen har ju sin förklaring men måndag var bara för att SEMLA
Alla borde äta semla. Alltid. Eller ja, ofta iaf. Eftersom semla är livet.Min semla i lördags var också hos mina föräldrar, jag köpte med mig för att fira min födelsedag som var för ett tag sedan. Även min syster och svåger kom, och jag har ALDRIG sett min svåger så lycklig över att se mig. Han hade nämligen föreslagit semla under förmiddagen men syrran hade vägrat