Jag hemnet-knarkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig rätt nöjd med mig själv. Jag må inte ha alla hästar i stallet alla dagar. Men det finns 26000 personer som är medlemar i Jain´s Cow Urine Therapy!
Ibland undrar jag hur odräglig en katt kan vara
Varje dag försvinner något eller så välts något ner eller så bits något sönder. Bara en sån sak som att jag inte längre kan ha någon disktrasa
Way back when ... jag avlade Siameser hade jag aldsta honan som stal som en korp. Allt som var blankt, en del sma grejor som kaffeskedar kunde forvinna, men huvudsakligen smycken, klockor och liknande.
Vi kunde inte hitta det som forsvann, och nar min Mammas smycken forsvann var det kris. Inte forran vi flyttade fran davarande lagenhet hittade jag igen forradet. Hornet langst in under badkaret, dar lag allt stoldgods. Det var en forsvarlig mangd.
Nastan alla kattungar fick "stold genen" och stal lite olika grejor, men mest blanka saker. En holl sig uteslutande till kaffe skedar som han gomde mellan torkskapet och vaggen ... en annan stal strumpor, vantar och annat i den storleken.
Konstigt min har aldrig rört en pryl här inne men han är iofs ute/innekatt med kattlucka så det finns väl roligare saker att pyssla med ute . Mina 2 burmeser jagade dock varann i tid o otid helst mitt i natten .Min kära odåga har inga skrupler utan kan tänka sig att stjäla vad som helst. Eller bita sönder vad som helst. Eller välta vad som helst.
Detta gör att hon inte får vara i något av sovrummen eller i nedre badrummet. Blommor kan vi inte ha för de antingen biter hon sönder eller välter. Inga småprylar kan ligga framme för de försvinner. Tyvärr ligger sakerna inte samlade utan det är högst slumpmässigt var (om?) det återfinns.
Konstigt min har aldrig rört en pryl här inne men han är iofs ute/innekatt med kattlucka så det finns väl roligare saker att pyssla med ute . Mina 2 burmeser jagade dock varann i tid o otid helst mitt i natten .
Värmebölja här i Australien atm... kl är 09 och det är 29 grader med 74% luftfuktighet vilket gör att det "känns som" 34 grader.... är tack och lov ledig idag men jobbar heldag i morgon samt fredag som sägs bli de värsta dagarna.
Vi har fortf ingen riktig kontorsbyggnad så sitter under ett tält och hinkar vatten
Och här är det slaskigt, blåsigt och rent vidrigt.Jag har just tagit en promenad med hundarna ... lite varmt ute att ga fort (21*C) men anda sa skont i solen
Värmebölja här i Australien atm... kl är 09 och det är 29 grader med 74% luftfuktighet vilket gör att det "känns som" 34 grader.... är tack och lov ledig idag men jobbar heldag i morgon samt fredag som sägs bli de värsta dagarna.
Vi har fortf ingen riktig kontorsbyggnad så sitter under ett tält och hinkar vatten