Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han verkar go :P Du kan ju ha en kampleksak som är rätt lång,och håller du på att ramla går det ju att släppa den också...om du kan tänka dig att förlora matchen;)
Han är skitgo, en riktig kramnalle som älskar att bli ordentligt omkramad trots att det finns dom som varnat mig för att dom är inga kramnallar, men det vet han tydligen inte om. :love:

"Förlora matchen", förstår inte frågan riktigt,,,,,,, :angel: :D

Fast jag har en bekant inom blåljusmyndigheten vars kompis "lilla" jycke sänkte mig i en snödriva och blev alldeles till sig trots att jag skulle vara "den fula typen" som skulle fångas, stackars killen förstod inte ett skvatt vad som tog åt hunden, man ska väl inte pussa ihjäl bovarna om man är polishund, fast det kanske är det nya sättet, vad vet jag? :rofl:

Och nu det roligaste av allt, innan grannen skaffade schäfern var jag lite anti den rasen av nån anledning, numera älskar jag dom och har noll respekt för dom, tänk så det kan bli. :p

Han är skitgo, en riktig kramnalle som älskar att bli ordentligt omkramad trots att det finns dom som varnat mig för att dom är inga kramnallar, men det vet han tydligen inte om. :love:

"Förlora matchen", förstår inte frågan riktigt,,,,,,, :angel: :D

Fast jag har en bekant inom blåljusmyndigheten vars kompis "lilla" jycke sänkte mig i en snödriva och blev alldeles till sig trots att jag skulle vara "den fula typen" som skulle fångas, stackars killen förstod inte ett skvatt vad som tog åt hunden, man ska väl inte pussa ihjäl bovarna om man är polishund, fast det kanske är det nya sättet, vad vet jag? :rofl:

Och nu det roligaste av allt, innan grannen skaffade schäfern var jag lite anti den rasen av nån anledning, numera älskar jag dom och har noll respekt för dom, tänk så det kan bli. :p

Så är det ju ofta med raser som ser lite "vassare" ut. Man tror lätt i bakhuvudet att de ska vara nått de inte är.

Så är det ju ofta med raser som ser lite "vassare" ut. Man tror lätt i bakhuvudet att de ska vara nått de inte är.
Precis, då är småhundarna ettrigare. En chihuahua jag känner hänger i hälsenorna på mig och blir mäkta förnärmad om jag inte bryr mig, han ska ju vara skitfarlig och så är det ingen som bryr sig. :rofl:

Vaknade lika stel o osmidig som en torr pinne,känns som hela ryggen fastnat i något, akuttid hos kiro i morgon.
Så nu ska jag försöka gå loss lite av det, tror snöskottningen igår är boven.

Steg upp ur sängen kvart i ett. :love:

Idag är det som bekant Alla hjärtans dag men vi har aldrig firat det, annat än den första gången för 13 år sedan när förhållandet var nytt. Ändå frågar min man om jag bryr mig om att fira det i år. Mitt romantiska svar - Nej, inte egentligen. :p Kanske blir mer viktigt nästa år när vi har barn och behöver egentid med varandra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 510
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar