Ja inget vidare men jobbar med det så gott jag kan.
Varje gång jag får i mig något så är det en vinst.
Bra att du jobbar på med det! Och hoppas det blir bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja inget vidare men jobbar med det så gott jag kan.
Varje gång jag får i mig något så är det en vinst.
Oftast kan man klara sig hyfsat om man är noga med handhygienen (gärna tvätta sig upp mot armbågarna) och inte pillar sig i ansiktet om man hanterar sånt.Aha det visste jag inte, trodde man var immun om man hade haft det en gång . Är nog risk att jag blev smittad igen igår då, systerdottern hade kräks på kläderna som jag tog av henne och var rätt snorig. Försökte tvätta händerna noggrant men vette tusan.
Tack för dina svar!
Folks förfärade miner när de ser mina barn (3,5 och 1 år) klänga på min mammas "vassa" schäfer Han älskar barn och låter dem gärna hållasSå är det ju ofta med raser som ser lite "vassare" ut. Man tror lätt i bakhuvudet att de ska vara nått de inte är.
Du glömmer en viktig sak här alla hjärtans dag ligger mitt i vabruari - det är inte tänkt för föräldrar med småbarn helt enkeltSteg upp ur sängen kvart i ett.
Idag är det som bekant Alla hjärtans dag men vi har aldrig firat det, annat än den första gången för 13 år sedan när förhållandet var nytt. Ändå frågar min man om jag bryr mig om att fira det i år. Mitt romantiska svar - Nej, inte egentligen. Kanske blir mer viktigt nästa år när vi har barn och behöver egentid med varandra.
Jag och min sambo firar med sushiSteg upp ur sängen kvart i ett.
Idag är det som bekant Alla hjärtans dag men vi har aldrig firat det, annat än den första gången för 13 år sedan när förhållandet var nytt. Ändå frågar min man om jag bryr mig om att fira det i år. Mitt romantiska svar - Nej, inte egentligen. Kanske blir mer viktigt nästa år när vi har barn och behöver egentid med varandra.
Och efter:
Lite väl välkammat men med min egen styling på det så tror jag denna frisyr blir grym!
Jatte snyggt!
Det gillar jag iofs absolut inte. Små barn ska inte klänga på stora hundar.Folks förfärade miner när de ser mina barn (3,5 och 1 år) klänga på min mammas "vassa" schäfer Han älskar barn och låter dem gärna hållas
Det gillar jag iofs absolut inte. Små barn ska inte klänga på stora hundar.
Att du fryser är förhoppningsvis bara för att du klippt av en del av det isolerade hårsvallet.Börjar känna mig småsjuk. Fryser och känner mig liksom risig. MEN det kan hända att jag bara är paranoid pga var tvungen att åka tuben imorse i rusningstrafik och trängas bland alla smittsamma varelser som typ hostar och snorar och kladdar (och mosar en med deras praktiska fullpackade ryggsäckar. Kaos
För min mamma är det viktigt att han tål det. Och med klänga menar jag att de gärna använder honom som huvudkudde när han ligger ner och vill krama honom inte att de i tid och otid klättrar på honom, eller drar i honom för det är självklart inte ok. Han är så himla nöjd när de alla trängs i bädden, min stora somnade hos honom nån gång vilket blir en sån kontrast när folk påstår att schäfer aldrig blir en bra familjehund.Det gillar jag iofs absolut inte. Små barn ska inte klänga på stora hundar.
Är riktigt sjuk i influensan och kan bara skriva detta för att jag maxdoserat alla läkemedel jag har här hemma. Som grädde på moset tycker sonens pappa att jag "inte tar hans jobb på allvar" för att jag vill att han ska ta sonen när jag knappt orkar krypa till badrummet. Han har sedan gått runt och slagit i saker och stampat runt i ilska över att han måste ta sonen så mycket. Detta är andra gången jag är sjuk sedan kiddo föddes.. o pappan har tagit NOLL föräldradagar.
Idag är jag väldigt inte allahjärtansdagig, med andra ord. Utom nu kanske när jag ligger på golvet och tittar på sonen när han leker. Han är mitt hjärta alla dagar om året
Alltså, barn och djur.Folks förfärade miner när de ser mina barn (3,5 och 1 år) klänga på min mammas "vassa" schäfer Han älskar barn och låter dem gärna hållas
Är riktigt sjuk i influensan och kan bara skriva detta för att jag maxdoserat alla läkemedel jag har här hemma. Som grädde på moset tycker sonens pappa att jag "inte tar hans jobb på allvar" för att jag vill att han ska ta sonen när jag knappt orkar krypa till badrummet. Han har sedan gått runt och slagit i saker och stampat runt i ilska över att han måste ta sonen så mycket. Detta är andra gången jag är sjuk sedan kiddo föddes.. o pappan har tagit NOLL föräldradagar.
Idag är jag väldigt inte allahjärtansdagig, med andra ord. Utom nu kanske när jag ligger på golvet och tittar på sonen när han leker. Han är mitt hjärta alla dagar om året