Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag deppar. Varför ska man försöka när det ändå inte blir bra?
Jag är ff sugen på pannkaka,men jag hade tänkt äta porterstek idag
Ja dränkning och kvävning när han ska leka knähund.Tuggandet är ingen fara, större risk för dränkning med sken gissar jag på för det är väl en Berner?
Tillägg: såg att jag gissade på rätt ras nu.
Söta små liv. Jag träffade en vid jul hos kompisarna och sonen drygt 4 år försökte förklara att "stor hund snäll, du liten, inte farlig hund" kompisarna höll på att skratta så dom ramlade ihop av hans omtanke.Ja dränkning och kvävning när han ska leka knähund.
Lösning: smörgåsrån med ost, en liten högTyckte det började bli dags att äta lite, knepigt eftersom att jag inte brukar göra det förens på kvällen men får väl peta i mig något litet då.
Tyckte det började bli dags att äta lite, knepigt eftersom att jag inte brukar göra det förens på kvällen men får väl peta i mig något litet då.
Slåss om bästa tv-platsen med en Newfounland är inte det enklaste, speciellt inte när dom bestämt sig för att till varje pris släpa bort den som snott platsen. Rottisar gör likadant kan jag meddela,,,,,Söta små liv. Jag träffade en vid jul hos kompisarna och sonen drygt 4 år försökte förklara att "stor hund snäll, du liten, inte farlig hund" kompisarna höll på att skratta så dom ramlade ihop av hans omtanke.
Själv kämpade jag desperat för att vara trevlig mot ungen och tacka för infon och förklara att jag är inte hundrädd och haft en likadan lurvtott.
Ungen tyckte det var väldigt konstigt att det finns fler för alla kompisars hundar är så små, bästa polaren till ungen har newfoundland som ändå är lite mera hund än små.
Nej till 99% så går dagarna på cigg, te och kaffe men ibland så får jag i mig lite.Va, äter du inget förutom på kvällarna?
Fast hur många gånger ska man orka försöka?För att rätt som det är så blir det bra men när man slutar försöka så finns ju inte ens chansen.
Stor styrkekram!
Fast hur många gånger ska man orka försöka?
Nej till 99% så går dagarna på cigg, te och kaffe men ibland så får jag i mig lite.
Matlusten är sådär när jag är ensam, värre om jag har sällskap då kan jag äta så jag skulle kunna gå i dvala ett bra tag och klara mig på instoppat lager utan problem.
Förut åt jag inte ens varje dag utan ibland 2 gånger/veckan och då kunde det vara en macka bara så lite mer får jag ju i mig nu.
Tillägg: har sedan några år tillbaka börjat ha mjölk i kaffet för att få i mig lite extra energi, min läkare var inte så nöjd så vi klurade fram den lösningen.
Ja inget vidare men jobbar med det så gott jag kan.Oj, låter väldigt jobbigt! Tycker iaf jag, som blir ett monster med för lågt blodsocker.