Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha det har vart så osäkert allt så jag måste smälta det lite innan jag kommer till det romantiska stadiet :rofl: blir en liten vigsel, bara mamma, min barndomsvän och en vän till I. :)
Som vän till förättare har jag varit vittne på flera mindre vigslar. De har ofta i all sin enkelthet varit starka upplevelser.
Jag kan tänka att om jag skulle vara där på onsdagskulle jag nog gråta en skvätt. :)

Fick energi nog att slänga in en maskin tvätt, släppa ut katten och ta ned soppåsarna till hallen samt plocka undan lite smågrejer och framför allt borsta tänderna-vilket var välbehövligt! Nu känner jag mig sugen på att tugga på något men vete fasen om jag vågar ifall det skulle starta igen.

Ser OS och väntar på att tiden ska gå. Lite nervös för att jag ska göra ett ärende en bit hemifrån :nailbiting: har skjutit upp det två ggr redan så måste få det gjort så jag blir av med det.

Borde tentaplugga men jag ligger i sängen som ett paket. Finns ingen ork. Jag har pluggat och epilepsiat upp alla mina reserver. Ska försöka hämta kidsen på fsk om en stund och se om jag kan kasta ner det som behövs för en deg till semmelbullar i hushållsassistenten. Äldsta barnet har pratat om det i flera dagar att vi ska fira semmeldagen. Det vore ju trevligt att ge henne det. Ingen aning om hur jag ska orka men vi får se om jag får ihop det. Annars får hon vänta till fredag :p

Borde tentaplugga men jag ligger i sängen som ett paket. Finns ingen ork. Jag har pluggat och epilepsiat upp alla mina reserver. Ska försöka hämta kidsen på fsk om en stund och se om jag kan kasta ner det som behövs för en deg till semmelbullar i hushållsassistenten. Äldsta barnet har pratat om det i flera dagar att vi ska fira semmeldagen. Det vore ju trevligt att ge henne det. Ingen aning om hur jag ska orka men vi får se om jag får ihop det. Annars får hon vänta till fredag :p
Eller köp semlor :)
Pigga på dig!

Sovit skit iom att min fibromyalgi tydligen blev ilsk av att gå utan kiro-behandling så länge. Har varit så mkt bättre där nu sen jag fått behandlingar att jag glömt hur det är..

Suttit och jobbat kontor med huvudvärken from hell. Hoppas jag får mina brillor snart. Tydligen är jag latent skelögd på ena ögat. Brillorna skulle avlasta det.
Särbon är på andra fick vi nyligen reda på.
Vi är två rödspättor alltså..

FÖ återupptäckte jag en radiokanal igår kväll när jag lyssnade på den under kvällsfodring, mockning etc i stallet igår. Jag sjöng och dansade och älskade musiken.
Idag har jag lyssnat på samma kanal och bara väntat på att det ska bli bra.

Han som spelade igår kväll gick jag i samma skola som. Vi var ett gäng som under högstadiets raster lyssnade på musik på fritidsgården. Vi delade musiksmak då och tydligen även nu.
Vet inte om man formas så i den åldern eller om man bara råkar tycka lika iaf. Även de nyare låtarna han väljer är bra i min värld.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 517
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat