En kompis följde med hem från skolan med villkoret att de håller sig på övervåningen så jag kan titta på OS i lugn och ro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som vän till förättare har jag varit vittne på flera mindre vigslar. De har ofta i all sin enkelthet varit starka upplevelser.Haha det har vart så osäkert allt så jag måste smälta det lite innan jag kommer till det romantiska stadiet blir en liten vigsel, bara mamma, min barndomsvän och en vän till I.
I så fall har den legat alldeles för länge i diket annars brukar man bara fisa lite illa.Förhoppningsvis har inget dött djur slunkit in i min mat igår. Det skulle förklara att magen reagerat dock!
Eller köp semlorBorde tentaplugga men jag ligger i sängen som ett paket. Finns ingen ork. Jag har pluggat och epilepsiat upp alla mina reserver. Ska försöka hämta kidsen på fsk om en stund och se om jag kan kasta ner det som behövs för en deg till semmelbullar i hushållsassistenten. Äldsta barnet har pratat om det i flera dagar att vi ska fira semmeldagen. Det vore ju trevligt att ge henne det. Ingen aning om hur jag ska orka men vi får se om jag får ihop det. Annars får hon vänta till fredag
För långt till affären (ont om energi till extraturer på cykel) funderade på att köpa på vägen hem men det blev tight om tid mellan tågen. Annars hade jag nog gjort det. Men blir det inte idag så siktar vi på fredag.Eller köp semlor
Pigga på dig!
Eller köp semlor
Pigga på dig!
Inte så långt från migKollar bostadsmarknaden i Markaryd. Ska på intervju nästa måndag