Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plusgrader och total snöyra! :confused:
Hursomhelst är stallet klart, älskar feed-x grinden! :bow: Så skönt att slippa alla slowfeedingnät! Hästarna är nöjda och min kropp jublar :up:
Gick även en skön promenad med hundarna i skogen i snöyran. Så skönt, avslappnade och tyst. Benen höll hela vägen :bow:
Och så har jag varit på tippen med allt jag rensat :banana: nu kan man andas här hemma igen! :D

Tog ett långt varmt bad med massa levande ljus och ett glas rött.
Det gjorde verkligen susen för musklerna!
Mycket mer avslappnad och ingen värk :)

Imorgon blir det lite tidigare väckning än vanligt. Ska hinna med så mycket som möjligt på förmiddagen i stallet ffa och liten stund på kontoret.
Sen är planen att få ordning på ett av de mindre förråden.
Jag har tagit ut saker därifrån och ställt i vardagsrummet så är skapligt trött på att se massa prylar huller om buller så imorgon gäller det att lägga på ett kol!

Skulle behöva handla in vissa saker, tex baljor, men det får nog bli på fredag då det inte lika mycket inplanerat då.

Något på Gotland fungerar super för min sömn. Sover ca 00.30 och vaknar pigg o utvilad 08.50 dagligen mer eller mindre. Sover alla dessa timmar UTAN att vakna mellan varven. Det har inte skett på 2 år typ. Alltid sovit 1-2 timmar och sedan vaknat..För att ligga vaken och förhoppningsvis sova vidare efter 2-3 timmars vakenhet..Men vaknar ändå trött.

Denna pigghet är en ovan känsla. Hade även glömt hur det känns att sova en hel natt..

Vi behovde balansera dacken pa Pick-up trucken. Det var en ovanligt depressing aktivitet da de hittade massor med fel pa bromsarna ocksa, sa det blir en dyr affar. Det upptacktes precis efter lunch och vi hade inte atit, sa vi vandrade ivag till "Black Bear Diner" ... som har sa vansinnigt god "California agg benedikt" ... sa nu blir vi inte bara fattiga pa bil-elandet, utan jag har ocksa atit aldeles for mycket. :cautious: Jag ar fortfarande latt illamaende tva timmar senare ... ugh.
Jag kanske maste ga en svang innan jag ska ut och trana i kvall.:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar