R
Raderad medlem 68338
Kan det hänga ihop med att jag inte längre jobbar på ett ställe där arbetsledaren säger "ingen här tycker om dig".
Men alltså VAD I HELVETE???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det hänga ihop med att jag inte längre jobbar på ett ställe där arbetsledaren säger "ingen här tycker om dig".
Japp. STORT paket. Med mängder av bubbelplast och en liten kartong längst in
Ta hand om dig! vad är det som händer då?Less på motgångar som anländer koordinerat i trupp, så jag har bäddat ner mig i soffan och tycker lite synd om mig själv en stund
Oj, så fin Nu blev jag avis!Jag har fått en egen måne! @Tranan fixade en åt mig.
Då syns vi där! jag kommer vara där 11, men jag tvivlar att vi har samma frisör!Jag ser inget!!!! Jag är förblindad inte bara av vin utan obldåbav en förväxt lugg! Längtar till onsdag morgon då jag äntligen ska till frisören
glad att du gillar den!Oj, så fin Nu blev jag avis!
Bra då slapp jag skriva om skitvädret.Plusgrader och total snöyra!
Oj är detta vinstenHahaha.
Jag fick meddelande om att jag vunnit en skulptur i en konstklubb. Idag kom vinsten.
Imponerande storlek
Nja, jag har vaknat typ tre ggr. Fått byta sovkläder en gång också. Enligt sovappen hade jag bara 65% djupsömn.Herregud folk, har ni sovit i natt?!
Är inte det mycket? Jag hade enligt min app 11% djupsömnNja, jag har vaknat typ tre ggr. Fått byta sovkläder en gång också. Enligt sovappen hade jag bara 65% djupsömn.
Det är lite för mig. Jag brukar ha över 80%.Är inte det mycket? Jag hade enligt min app 11% djupsömn
Det beror nog också på att vi har olika appar.Det är lite för mig. Jag brukar ha över 80%.