Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morgonkaffet går ner men pga att det var halva priset på det här märket så smakar det inte lika som det andra... jobb om 45 min. Undra vilka roliga kommentarer jag får höra idag...

Här kommer en favorit sedan 2 dagar tillbaka

- Du har förlorat din deposition för du har brutit vårt uthyrningavtal på punkt 1, som du läst och signerat, genom att köra den bilen dit vi sa att du inte fick köra.

- Nej, det var ingen som sa att jag skulle läsa det (avtalet), bara att signera det

O_o

Inser att ddt nu låter som att vi är ettskitföretag som inte informerar ordentligt och sedan tar folks semesterpengar.
Så är det inte. Vi har runt 15-20 bilar som rullar för nya turister varje dag och det är 2-3 ggr i veckan kanske som vi har folk som inte lyssnar på vad vi säger. Merparten är helt ok med allt!

Så var det cirkus igen. Ex försöker hindra mig att träffa mina barn. (igen). Genom att utnyttja min svaga ekonomi och en ovilja att dela på kostnader eller tid på transporter så blockerar hon tillgången för mitt umgänge. Vet inte hur jag ska lösa detta. Hon får mer pengar för barnen för barnen för att de har olika handikapp och föräldrar pengar osåvidare än vad jag far totalt. Och jag betalar då 1550:-/månaden till fk i föräldrar peng och jag lever på CSN. Sorry behövde bara ventilera! Men det känns jobbigt.

Vilken av dessa ikoner är kallast??

Bifogade filer

• Screenshot_20180205-221744.webp
    Screenshot_20180205-221744.webp
    21,4 KB · Visningar: 47
Så var det cirkus igen. Ex försöker hindra mig att träffa mina barn. (igen). Genom att utnyttja min svaga ekonomi och en ovilja att dela på kostnader eller tid på transporter så blockerar hon tillgången för mitt umgänge. Vet inte hur jag ska lösa detta. Hon får mer pengar för barnen för barnen för att de har olika handikapp och föräldrar pengar osåvidare än vad jag far totalt. Och jag betalar då 1550:-/månaden till fk i föräldrar peng och jag lever på CSN. Sorry behövde bara ventilera! Men det känns jobbigt.
Verkligen inte rättvist. sök pengar i olika fonder är mitt tips.

Hon kan inte blockera umgänget,för då bör du gå till tingsrätten.Och vad gäller pengarna har du kollat att du inte betalar för mycket nu när du har CSN?

Hon kan inte blockera umgänget,för då bör du gå till tingsrätten.Och vad gäller pengarna har du kollat att du inte betalar för mycket nu när du har CSN?
Hon blockerar inte direkt, hon "tillåter umgänge" men försvåringen hamnar i mitt knä att jag inte har råd. Och det kan de inte göra något åt.

Jag fick rida den här:
Visa bifogad fil 10933
Samma som förra gången. Sävlig och säker.
Nu ska jag ladda om och åka ner till sjukhuset igen. Ett jäkla flängande. Var ju hos egna hästen tidigare på em (och bytte om från civilkläder till stallkläder och tillbaka igen i omklädningsrummet där), sen hem och byta om till ridkläder för att åka till ridskolan, nu hem och byta om igen, känner mig som en melodifestivalprogramledare

Oh hästen ser bekant ut eller ja liknar min gamla favorithäst. Vad heter hästen?? :)

Hon blockerar inte direkt, hon "tillåter umgänge" men försvåringen hamnar i mitt knä att jag inte har råd. Och det kan de inte göra något åt.
Tanken är väl att du ska jobba sen efter CSN?
Tycker hon låter väldigt egoistisk. Både du och barnen ska lida därför att du inte får plugga enligt henne :crazy: (blir ju så indirekt).

Håller med @dobbis blir det värre har du tingsrätten till din hjälp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 517
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?